Ik ben nu bij afl 8 en natuurlijk gaat Abbey met die nieuwe guy aanpappen. Want ze kan niet normaal praten met iemand zonder te flirten. Goh wat erger ik me toch aan haar
En ik gun Natalie gewoon een leuk iemand, zij is echt mān favo!
Ik ben nu bij afl 8 en natuurlijk gaat Abbey met die nieuwe guy aanpappen. Want ze kan niet normaal praten met iemand zonder te flirten. Goh wat erger ik me toch aan haar
En ik gun Natalie gewoon een leuk iemand, zij is echt mān favo!
Ik vond selling Sunset superleuk en selling Tampa nu ook. Het is weer drama en mooie huizen, vermakelijk!
Iemand chapelwaite al gekeken? We begonnen met spooky house en gingen ineens over op American vampireā¦ but Iām invested
Is het heel eng? Ik hou niet super van Stephen King maar het klinkt wel spannend.
Waar kan je het kijken?
Ik kijk het op Ziggo series en movies. Tis niet dat je steeds met de handen voor je ogen moet zitten, tis niet vies naar, tis meer een beetje cult naar
Is dit ook leuk als je het laatste seizoen niet helemaal gezien hebt? Ben op gegeven moment afgehaakt, maar dit klinkt wel goed.
Ik zou misschien even een recap kijken/lezen. New Blood is een op zichzelf staand verhaal en speelt zich zoveel jaar later af in een nieuwe omgeving, maar wel handig om in grote lijnen te weten wat er met de personages is gebeurd in het laatste seizoen.
Eindelijk begonnen met Undercover, in een paar dagen t 1e seizoen afgekeken, vond het echt geweldig.
Maar dan komt seizoen 2 en slachten ze 1 hoofdrol af en de andere 2 zitten er uberhaupt niet in, ja een minirol van Frank. Wat is dit voor een deceptie? Ik zie ze allemaal wel weer op de poster voor seizoen 3 staan dus ik neem aan dat dat een soort prequel is ofzo? Ik heb in ieder geval eigenlijk zin om dit seizoen te skippen nu. Is het de moeite waard om toch te kijken (seizoen 2).
Nee dat is iemand anders op de poster! Het is geen prequel in ieder geval, die film wel (Ferry).
Ja wat kan ik zeggen, ben helemaal bij met seizoen 3 nu en het wordt steeds ongeloofwaardiger maar het blijft wel spannend.
Nou ze leek echt haha, zo jammer. Vond haar echt leuk samen met hem. Nouja, ik kijk wel gewoon door en kom er wel overheen:P
Ik ben benieuwd of er hier iemand is die A Discovery of Witches heeft gezien op Videoland? Wat vind je er van? Is het een soort Charmed/The Good Witch?
Volgende week nieuwe seizoen Emily in Paris op Netflix
Edit: zie nu staan 22 december al!
Ik ken de Good Witch niet, Charmed (wel de jaren '90 versie) wel maar daar lijkt het een beetje op, als het gaat om magie en verschillende wezensā¦ Het is deels liefdesverhaal en deels een zoektoch naar een verloren boek met allerlei wezens die er ook naar zoeken. Vind het wel vermakelijk, kende het verhaal al vanuit de boeken.
De meningen over seizoen twee verschillen nogal
Ik kan echt niet wachten op mocro maffia maar meltem vond ik maar niks
set it up!
Ik ben echt aan het aftellen en heb woensdag bewust niks gepland
Ik vind het heeel leuk! Echt engels wel en daarom niet te vergijken met andere wit herige dingen vind jk
Ik ben begonnen aan Dexter new blood en vind het echt fantastisch! Gisteren al drie afleveringen gezien. Leuk ook dat het zich rond de kerst in een dorpje in de sneeuw afspeelt, ipv in het warme drukke Miami. Vind het weer helemaal spannend, en moest ook een paar keer hardop lachen
Vind de stukjes met Deb alleen niet zo geslaagd. En ging echt stuk om dat stukje waarin hij doet alsof hij zijn eerste slachtoffer dood, met dat mes haha.
Waar kijk je het? Ik wil het ook zo graag zien!
gewoon op NPO!