Same! Al vanaf aflevering 1
Succession s3e7
Ooohhh men wat afschuwelijk dat verjaardagsfeestje
Het is zo goed geacteerd dat ik er gewoon fysiek naar van word
Zijn er btw maar 9 afleveringen? Ik wilde het bewaren maar kan er eigenlijk niet maar 1 per keer kijken
Ik zit als een malle recaps van seizoen 1 te kijken want wil vanavond aan 2 beginnen, maar ik snap gewoon niet hoe ik het vorige keer snapte?
Succession S3E7
Oh ja die aflevering is zo goed. Die breakdown van Kendall, gewoon pijnlijk om te zien. Ik ben iedere keer weer onder de indruk van Jeremy Strong (Kendall).
Er zijn inderdaad maar negen afleveringen. De laatste twee zijn de allerbeste van het seizoen wat mij betreft. Ik ga ze nog eens kijken denk ik.
Oh echt! Wat snap je er niet aan? Ik ben mega invested in zowel de games en boeken dus misschien dat ik het uit kan leggen?
Ohhh geweldig! Ik heb de boeken/games niet gelezen
Ik snap vooral die āconnectionā met Cira/Geralt en Geralt/Yennefer niet zo goed, law of suprise?
en ga nu nadenken over andere dingen die ik aan je kan vragen haha
Even in een spoiler
Samenvatting
Ciri kan je zien als een soort pleegkind voor Geralt. Dit komt door de āLaw of Supriseā in S1E4. Ciri is de dochter van Pavetta die in aflevering 4 voorkomt. Geralt redt het leven van Ciriās vader en kiest als beloning de Law of Suprise. Deze beloning is een traditie en hierdoor kan je iets krijgen wat je niet verwacht (voorbeeld uit de serie is een goede oogst, maar in dit geval was het dus Ciri). Op deze manier zijn ze door het lot aan elkaar verbonden.
Wat betreft Geralt/Yennefer: in S1E5 haalt Geralt een fles met een djinn uit een meer, hierdoor krijgt hij 3 wensen. Jaskier probeerde de fles te stelen, maar raakt gewond. Op dat moment komt Yennefer in het verhaal die Jaskier geneest. 1 van de wensen die Geralt doet is iets waardoor zijn leven aan dat van Yennefer gebonden wordt (de wens wordt nooit echt specifiek in de boeken of series beschreven, maar het moet hier op neerkomen). Door deze wens hebben zij dus ook een connectie en een stormachtige relatie. Hier gaan ze hopelijk in seizoen 2 wat meer aandacht aan gaan besteden!
Dankzij dit berichtje wist ik dat er een nieuw seizoen was en ik had echt veel zin om te kijken. Nu ben ik bij mijn vriend en zijn we al bij aflevering 5 of 6
De actrice die Pippi speelde vroeger heeft een gastrol, vond dat zo grappig om te zien.
En love Petra als Katja, maar vind de nieuwe actrice ook verrassend goed passen.
Nou, ik wilde dit ook komen zeggen, dat heb je niet vaak, dat de vervanger net zo goed, zo niet beter is!
Succession s3e8
Omg neeee die dickpic ik moest hardop lachen
En Shiv wil sowieso alleen een baby om haar moeder te irriteren echt al deze mensen zijn zo toxic
Ik geniet intens van de Verhulstjes
Succession S3E8
Haha die scene met de dickpic, zo vreselijk ongemakkelijk. Ik had ook wel medelijden met met Tom; āI may not love you, but I do love youā.
Heb overigens echt enorm genoten van de Toscaanse omgeving in deze aflevering(en).
Samenvatting
Oke ik ben nu klaar. Dit einde zag ik niet aankomen
Er moet wel een seizoen 4 komen toch?
Ja er komt een vierde seizoen!
Wie heeft er nog aanraders voor lekkere zoetsappige films? Mag kerst zijn, hoeft niet. Graag op Netflix of Prime. Beetje in t straatje Love Actually, the holiday, two weeks noticeā¦
Op prime staat All My Life, ik heb wel zitten janken haha.
Ohhh daar hou ik wel van. Ik ga hem kijken!
All my life was een hele mooie film, wel erg gejankt hahaha. Iemand nog meer aanraders?
Love Rosie op Netflix!
Me before you