Series & Netflix #4

Ja maar ik vind ze er allemaal begin twintig uit zien en niet midden twintig!

2 likes

Ik twijfel of ik dexter opnieuw zal kijken, of in elk geval de eerste seizoenen, zodat ik daarna dexter new blood kan kijken. :thinking:

Verder is er toch momenteel niet zo veel wat ik wil zien.

Ik kan trouwens niet wachten op hbo max! Ik ga dat meteen nemen als het er is, eindelijk een heel nieuw aanbod erbij. :smiley:

5 likes

Remake Sisi verbreekt alle records en krijgt nĂș al een tweede seizoen | RTL Nieuws

Ik ben echt heel benieuwd naar deze serie!

14 likes

Volgende week op de npo

3 likes

Nice! Ik vergeet steeds dat het al bijna 2022 is, haha

1 like

Wow Sisi op tv staat voor mij gelijk aan Romy Schneider dus dit wordt wennen

8 likes

Oh hier ben ik ook heel benieuwd naar

1 like

die scene op die boot in selling sunset met chrishell en die dude (robert) die haar wel ziet zitten

what did i just watch???

3 likes

Ik zag ook Selling Tempa staan, iemand die dat al gekeken heeft? Is het echt, zoals ik denk, een slap aftreksel van Selling Sunset đŸ„Č

Oooh leuk, ben benieuwd. Vond de films altijd leuk

2 likes

Ik ben bij aflevering 3. Zelfde concept, andere mensen. Als je Ă©Ă©n op Ă©Ă©n Selling Sunset verwacht, dan ga je het misschien een slap aftreksel vinden. Ik vind het wel weer vermakelijk.

Maar nog belangrijker: seizoen twee van de Verhulstjes staat op Videoland :partying_face::partying_face::partying_face:

10 likes

Gertjeeeeeee, ik ga zo heerlijk bingen.

2 likes

New Blood is een aanrader! Ik kan elke week niet wachten tot de nieuwe aflevering. Heeft echt weer de vibe van de eerste (beste) seizoenen van Dexter.

2 likes

Waar kijk je dat?

Tof! Zin in! :grin:

2 likes

Gisteren meteen begonnen aan seizoen 2 van The Witcher :heart_eyes:

3 likes

Ik download, want hij staat nog nergens op een streaming dienst. Vanaf 20 December wel op NPO zag ik.

Ik vind Twentysomethings: Austin echt leuk maar Abbey is wel een beetje m’n bec

3 likes

Seizoen 2 van The Witcher is uit :partying_face: Ben nu seizoen 1 nog een keer aan het kijken en dan snel aan het nieuwe seizoen beginnen! Hopelijk is die net zo leuk als het eerste!

Eens, Dexter is weer zooo leuk! Ik vind het acteerwerk van de nieuwe personages wel ietsje minder en bepaalde scĂšnes een beetje cringe, maar het verhaal is weer zo leuk. Best bijzonder voor een serie die zo lang weg is geweest.

3 likes