Pff wat is dat laatste seizoen Casa de Papel saaaai zeg. Hiervoor Ted Lasso gebinged en dat was zo briljant dat waarschijnlijk alles tegenvalt, maar het kan me echt niet meer boeien
Zit je al in deel 2? Deel 1 vond ik ook saai, dacht waar kijk ik naar joh. Deel 2 maakte wel iets goed.
Casa de Papel heeft nooit meer het niveau van het eerste seizoen gehaald. Is wel vaker bij series, dat vind ik altijd zo jammer
Ja ik ben met de laatste afleveringen bezig en ben blij als het er op zit. Het slaat toch echt helemaal nergens op, wat een hallucinerende droom is dit ook echt weer. Gewoon los geslagen van de realiteit. Ik zit echt de hele tijd met mân ogen te rollen, maar ja ik kan er niet tegen als ik een serie net niet heb af gekeken
Ik ben Aspe aan het kijken op VTMgo maar niet alle afleveringen staan er op
Gisteren (op 5 minuten na) de laatste aflevering van het laatste deel gekeken. Het kon me niet meer zo boeien
ook dat hele verhaal ineens weer met Berlin, die zoon en die vrouw. En die âplottwistâ dat ze toch niet dood waren zag je natuurlijk ook al ver van tevoren aankomen. Allemaal zo vreemd en niet meer op het niveau van seizoen 1 en 2
Er staan wat nieuwe afleveringen van die Jomanda serie op Videoland. Zijn wel anders dan die van Discovery plus.
Interessant om te zien wel, die Sylvia millecamp die geen chemo wilde want âgeen rotzooi in haar lijfâ en dan wel healings van Jomanda
De wappies van toenâŠ
Gisteren begonnen aan het nieuwe seizoen van Bonusfamiljen. Het personage van Katja wordt gespeeld door een andere actrice, moet daar echt aan wennen!
Ja leuk is die he! Mijn zoon kijkt het en ik betrap mezelf er op als ik het dan hoor dat ik automstisch mee kijk. Is echt leuk gemaakt!
Ik ben 5 minuten ver in dat nieuwe sex and the city en amai plaatsvervangende schaamte, iedere seconde is cringe hoe slecht kunnen ze iets maken
Langs de andere kant valt nieuwe Dexter wel veel beter mee dan verwacht. Miljoen keer beter dan de laatste verpestte seizoenen van original Dexter in ieder geval.
Succession S3E6
Ik word helemaal ongemakkelijk van die relatie tussen Shiv en Tom bah zo toxic
Spoiler Casa de Papel
Ja, ik had precies hetzelfde. Het enige onverwachte vond ik het geld dat gestolen was, maar dat kwam meer door de ongeloofwaardigheid En de hele wereld kent ze, maar ze lopen gewoon weer met Spaanse paspoorten naar buiten terwijl ze âdoodâ zijn. Blij dat het klaar is.
Ja ik snap je!
Die dynamiek maakt de hele serie missh wel het meest absurdistisch ofzo
Veel plezier met de laatste afleveringen van het seizoen. Ze zijn zĂł goed!
Ik kijk The IT-crowd, hele oude serie maar ik herken de IT-afdeling van mijn werk er zo erg in
Blij dat ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzoâŠ
Ik heb gisteren A Boy Called Christmas gekeken en ik vond het echt een leuke kerstfilm.
Ik heb dit net aangezet, wat zien ze er allemaal jong uit joh!
Heeft iemand rtlXl abbo?
Ik wil weten of je dan ĂĄlle gtst afleveringen kan zien, met videoland namelijk niet
Het zijn ook twintigers