Series & Netflix #4

Ik kijk momenteel Twentysomethings op Netflix en perfect voor een avond op de bank. Dit is basically een remake van The Real World wat ik vroeger altijd keek op MTV

1 like

Oh ik vond ā€˜m juist echt heel slecht!

Echt zoā€™n typische Netflix film waar in het eerste kwartier alles al duidelijk is en je de hele film nog uit moet zitten om te bevestigen dat je gelijk hebt

1 like
la casa einde

Ik denk dat er iets op stond dat ze het goud zouden delen ofzo. En dat Berlin dat zo gewild had.

Ik vind het trouwens wel een vaag einde. Waarom zou spanje in vredesnaam niet gewoon gaan zoeken naar het goud? Ze gingen gewapend naar het kadaster en die vrouw van het kadaster was ook mee naar dat huisje. De politie moet toch kunnen achterhalen waar het goud ligt.
Naja heb me wel vermaakt de laatste afleveringen. Beter dan de eerste vijf van dit seizoen.

4 likes

Ik heb zina helemaal gekeken (npo+), leuke serie!

6 likes

Ik las veel goede verhalen over BuZa maar vind het eigenlijk niet zo. Sommige acteurs praten voor mijn gevoel bijna staccato en zonder veel intonatie. Maar ook gewoon net zo interessant eigenlijk. Een minister met drankprobleem is nou niet het beste verhaal wat je op BuZa kan bedenken. Kijk het wel af, ben nu bij afl 2, maar had gehoopt op een beter verhaal.

3 likes

is iemand al aan wheel of time begonnen?

2 likes

Ja en hoe meer afleveringen ik kijk, hoe leuker ik het vind worden. Acteerwerk is niet altijd even goed maar t heeft wel een leuk verhaal.

3 likes

Nieuwe realityserie op Netflix: Twentysomethings: Austin. Ik vind het leuk!!

Het is geen dating show zoals Love Island maar echt het dagelijks leven. 6 jongeren verhuizen naar Austin om daar een leven op te bouwen, werk, vrienden, relaties etc. Heel Amerikaans en echt apart om te zien hoe die mensen daar zo vanaf 0 iets opbouwen. Zo snel vrienden maken, hoe dan.

Ik heb eigenlijk nooit Jersey Shore o.i.d. gezien dus ik weet niet of het daarmee te vergelijken is? In ieder geval moeten de mensen in deze serie gewoon werk zoeken om hun leven te kunnen onderhouden en het is ook niet zoals Big Brother waar ze afgezonderd leven van de buitenwereld.

Ik heb nog nooit zoiets als dit gezien en dat maakt het ook erg interessant.

edit: oh ik lees dat iemand het vergelijkt met The Real World van MTV, ik kan me niet meer herinneren of ik dat vroeger ook gekeken heb.

4 likes

Jaa heb hier zoveel seizoenen van gezien! Bedankt voor de tip!

Mijn lat ligt denk ik erg laag want het valt mij niet op :sweat_smile: ik ben er ook bijna doorheen en ga dan denk ik verder cowboy bebop kijken! Ik vond de eerste aflevering iig tof (en heb meteen de anime aflevering er achteraan gekeken).

@Falafel jaaa teenage bounty hunters was echt leuk. Gewoon niet te moeilijk maar leuk wegkijken en wij wilden iig elke keer verder kijken. Echt jammer dat er geen tweede seizoen komt.

@Foucher ik twijfel echt of ik wheel of time zal gaan lezen/kijken. De boeken geschreven door Brandon Sanderson schrijnend wel beter te zijn en het is natuurlijk een klassieker. Maar ook langsdradig en veel boeken. Aan de andere kant heb ik echt wat beters te lezen (ja, way of kings en ik wil ook wel eens beginnen aan malazan book of the fallen en tevens moet ik tad Williams zn boek nog uitlezen dus ik heb ook heus wel klassiekers gelezen!)

Wel heel veel zin in the Witcher deel 2

3 likes

Haha ik heb The Wheel of Time ook nog niet gelezen, ik vind het echt een heel intimiderende serie. The Stormlight Archive van Sanderson wordt ook zo ervaren, maar die serie vind ik juist enorm toegankelijk en daar zat ik gelijk in. Mocht je ze wel willen proberen, hit me up, misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen. :joy:

1 like

Hahahaha wheel of time support group. Ik denk dat t wel een goed idee is! Ik wil alleen wel echt eerst way of kings lezen, ik zit daar eigenlijk niet meteen in en niet zoals bij mistborn.

Ik was trouwens (on topic!) Ook begonnen aan school of chocolate want ik volg amaury al een aantal jaar op de gram (of maanden, ik weet het niet welk jaar is het Ć¼berhaupt) en ik vind het leuk dat er niemand afvalt en ik vind t heel knap enzo maar waarom zou je zin chocolade beeld kopen en hoe eet je het???

2 likes

Audioboeken willen me ook nog weleens helpen om ergens goed in te komen. Heb ik bij de eerste drie niet gedaan, maar ik had nog een credit over bij Audible, dus Rhythm of War staat al wel klaar haha. Misschien nog een idee voor je (als je Audible nog niet eerder gebruikt hebt, krijg je sowieso een credit gratis).

OKE weer on topic, sorry mensen!!

2 likes

Ik heb laatst Harlem gekeken op Amazon Prime, is een leuke wegkijk serie. En ik zag dat er weer een nieuw seizoen is van Bonusfamiljen.

2 likes

Het einde van Insecure :sob::sob:

Ik ben echt 5 jaar oud blijkbaar, maar ik vind die Jurassic Park animated serie op Netflix zooo leuk en ik kijk nu t nieuwe seizoen en zit telkens op t puntje van mā€™n stoel :joy: :joy: Alles komt altijd goed maar toch is het spannend. Voor kinderen is dit echt pure thriller :scream:

2 likes

Na de ellende van de persco en aanverwant gesprekken wil ik vanavond iets vrolijks.
Dus wie heeft er een goede aanrader voor vanavond? Graag vrolijke film, je favoriet of iets.

1 like

Klaus! Animatie maar ik vind hem echt geweldig

1 like

Hij staat aan! Ooit wel gezien maar kijk altijd maar half dus dat is niet erg.

Wel soms een beetje sad/ontroerend. Maar ga hem sowieso deze winter ook weer kijken! Veel plezier!