Series & Netflix #4

Iemand die Selling Sunset volgt?
Maya heeft een stilgeboorte gehad van haar derde kindje met 38 weken, wat een vreselijke nachtmerrie

1 like

Ja goede film!! Indrukwekkend.

Aah nee wat verdrietig :cry::cry::broken_heart:

Heeft iemand Succession gekeken? Ik hoorde goede verhalen en ik las net dat het van Ziggo verdwijnt, dus ben er meteen aan begonnen, maar weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.

Ja ik! Zei er laatst ook iets over in dit topic, maar ik vind het echt een van de leukste series sinds heel lang! Geweldig geacteerd en vind de karakters en de dynamiek tussen iedereen heel sterk. Wat vind je er minder aan?

4 likes

Ja ik weet het ook niet echt haha. Ik zie wel dat het een goede serie is, maar ik irriteer me aan veel personages.

Die jongste zoon, echt zo’n kut ventje, die een miljoen belooft aan dat jongetje als ie een home run slaat en dan voor z’n gezicht de cheque versnippert als het niet lukt. Die grumpy oude vader die echte niet gezellig is op z’n verjaardag. Die sukkel van een vriend/verloofde van die dochter. En dan hebben we het nog niet eens over die zoon die het bedrijf wil overnemen.
Edit: omg die verloofde van die dochter is echt zo’n loser. Blijft hij zo?

Maar ben nu halverwege de tweede aflevering en zit er nu wat meer in.

1 like

motherland fort salem uitgekeken! regelmatig echt onwijs slecht acteerwerk maar toch van genoten en zin in het derde/laatste seizoen

2 likes

Ja snap wat je bedoelt haha, iedereen is inderdaad vreselijk. Maar dat vind ik er juist leuk aan :joy:

3 likes

Je hebt ook nog Chicago fire!

1 like

Ja maar blijft er voorlopig nog even opstaan gelukkig

1 like

Oh! Dat zou wel fijn zijn! Las op tweakers namelijk dat het wegging. Zat al helemaal uit te rekenen hoeveel afleveringen ik per dag moet kijken om het af te krijgen voor het einde van het jaar haha.

Ja of dit nieuwsbericht is ook niet helemaal volledig, zul je net zien gaat het 1 februari eraf ofzo haha

Gelukkig zijn het ook niet hele lange seizoenen!

Wel lange afleveringen
.Plus merk ook dat ik na een paar van die hyper snelle dialogen en dubbele lagen ook best vermoeid kan raken. Niet heel makkelijk te bingen ofzo

2 likes

Nog even een Netflix aanrader; Teenage Bounty Hunters. Ik vind het echt een super leuke serie en ik vind het echt raar dat weinig mensen 'm kennen.

favoriete quote

12 likes

Deze serie is idd echt heel leuk. Erg jammer dat er geen tweede seizoen komt.

2 likes

Ja echt jammer :sob: Had gelezen dat de kijkcijfers tegen vielen

Door Queens Gambit vloog ik gewoon, echt leuk. Jammer dat ik het nu pas heb gezien en de hype alweer voorbij is :joy:

Nu beginnen aan Dopesick, zo benieuwd. 8,8 op imdb en allemaal leuke acteurs zo te zien

Volgens mij echt een heel sterk en belangrijk verhaal over de opkomst van medicijnverslavingen (opioids) in VS

1 like

Ik heb net de laatste aflevering van Pose gekeken en heb zovaak gehuild :sob:

5 likes

Wat vond jij van t laatste seizoen? Ik vond t een beetje afgeraffeld.

Oh die schijnt heel goed te zijn inderdaad. Al wil ik hem ook deels zien om een acteur die erin speelt (RaĂșl Esparza). Misschien toch maar Disney nemen.

1 like

Ja, dat gevoel had ik ook een beetje. Alsof er in Ă©Ă©n seizoen van alles moest gebeuren, zonder dat er tijd was om het goed uit werken. Seizoen 1 en 2 vond ik echt veel beter. Die heb ik ook gebinged. Seizoen 3 heb ik best lang over gedaan.

1 like