Haha zelfs de films vond ik destijds leuk, kijk ik gerust elke keer weer als ze op tv zijn .
Maar ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Ja daar hoopte ik ook op inderdaad!
Wel leuk dat er nu iets meer diverse kerstfilms zijn in elk geval.
Ik vond die single all the way echt kut, niet afgekeken. Matig kerstfilmjaar tot nu toe!
Oké dus morgen ga ik dan ook maar SATC reboot opzetten. Ben benieuwd naar de omg spoiler.
Vond ik ook, echt te saai verhaal.
Oh ik vond Single all the was eigenlijk wel lekker wegkijken. Ja geen hoogstaand verhaal, maar eindelijk wel eentje die lekker doorloopt zonder dat tussendoor nog steeds echt van alles mis gaat voordat het uiteindelijk meestal toch goed eindigt
Ik vind Chicago med soms zo raar. Nu weer een aflevering die dan wordt vervolg (4.2), maar de volgende aflevering gaat over iets anders? Gaat het dan verder in dat chicago p.d.? Irritant
Haha ik vond hem ook leuker dan verwacht hoor!
Gepiraat, sorry! Hij komt voorlopig ook niet naar Nederland toe
Wat is er omg? Slecht? Goed? Shocking?
Via streamz is hij morgen in belgië te zien. Heeft Ziggo dat niet binnengehaald? Streamz en Ziggo hebben een partnership voor HBO in Benelux.
Ik wil liever niet teveel zeggen vanwege spoilers. (die zijn vast wel online te vinden) Ik vond het vooral nostalgisch, maar ook awkward en woke haha. Ben benieuwd naar de recensies.
@Daelyss Ja in België staat hij morgen online, vind het wel zuur dat Nederland achterloopt. Wij hebben hier ook gewoon HBO.
Streamz is denk ik ook wel in NL te bekijken? En zie dat de eerste 14 dagen gratis zijn, dus dat betekent dat we legaal en gratis SATC kunnen zien? (weet niet of jullie dat weten hoor, maar zou wel tof zijn als het op deze manier kan)
Edit: niet alles, blijkbaar komt de hele serie niet in één keer online. Maargoed, wel de eerste paar afleveringen dan. Of je wacht tot alles er is
Oh zo veel zin in! Ga vanavond kijken
Ik zou het ook zo graag willen kijken (op een legale manier). Ik vind het echt heel frustrerend dat dat niet kan in Nederland.
The Undoing
Sharp Objects
White Lotus
Big Little Lies
Euphoria
The Unforgivable op netflix gekeken. Film met Sandra Bullock, Viola Davis. Vond m wel goed. 7/10
Er is nog een nieuwe Tiger King spin-off. Deze keer zijn het drie afleveringen over Doc Antle.
En ik zal je zeggen
Die man is nog gestoorder dan Joe Exotic en Jeff Lowe bij elkaar.
Echt, next level
.
Haha ik moest ook huilen heb de serie echt stukgekeken toen ik op de middelbare school zat en eindelijk de shoebox met alle seizoenen voor kerst kreeg, zo nostalgisch dit