Dat vind ik nou tot nu toe niet van het nieuwe seizoen, wat vinden jullie?
Ik zit aan seizoen twee en er zijn veel dingen waar ik me aan erger:
spoilers seizoen twee undercover
- Waarom vertelt Bob gewoon niet wat er met John gebeurd is? Je bent undercover en John was een bedreiging voor de hele operatie.
- Die dochter moet met haar neus uit haar vaders zaken blijven
- Wapenhandelverhaal is geloofwaardig, ik zou liever alleen hierop willen focussen
- Ik snap dat je wraak wil, maar je neemt zoveel risico Bob.
- Ferry moet ophouden met zijn Danielle. Dat verhaal hadden ze van mijn part mogen afsluiten
- Hoeveel keer nog moeten ze het herhalen: als je bedreigd wordt door een target dan ga je naar je baas en lossen jullie het samen op. Hij maakt het alleen maar erger.
Eigenlijk vind ik de volgorde van t verhaal ook raar.
- Drugs gebeuren in brabant undercover agent wilt ferry op pakken.
- Ineens een uitstapje naar westvlaanderen.
- Terug naar brabant (of waar de hell ze ook zijn) under cover agent werkt samen met ferry om andere drugs mensen uit ferrys wereld op te pakken.
Net de kerstfilm Single all the way gekeken.
Man gaat naar familie voor kerst, is vragen over relatie zat en vraagt daarom zijn beste vriend zich voor te doen als zân vriendje.
Ultra cliché ( gelukkig wel eens met een lhbt twist en zelfs niet geheel wit, jaja!) en behoorlijk slecht geacteerd maar heb me goed vermaakt.
Een kerstfilm hoort tenslotte een tikkie slecht te zijn.
Nee het komt helaas pas later op Ziggo las ik, dus ik wil het ook graag weten!
Volgens mij werkt HBO met VPN niet, en SKY (UK) ook nietâŠ
De reboot is pas te zien wanneer HBO MAX in Nederland beschikbaar wordt. HelaasâŠ
Succession s2e8
Hahahahaha die rap van Kendall
Omg ik heb even de trailer gekeken en dit is echt perfect had ook een Hallmark kerstfilm gevonden met een lesbisch koppel maar die is hier weer nergens op een streamingdienst te vinden natuurlijk
Ja voor zover ik weet is dit de eerste mainstream kerstfilm met een lhbtq inslag.
Nogmaals, het is echt niet âgoedâ, maar zeer vermakelijk en hartverwarmend.
Alle Hallmark films mogen wat mij betreft op de brandstapel
Dit wil ik ook graag weten!
Vond het echt een bagger seizoen. Jammer.
Haha ja nou als het lekker weg kijkt vind ik het prima. Weer eens wat anders op de buis.
Bedoel je niet the happiest season met kristen steward?
Vond ik wel een matige film trouwens, veel drama en gezeur.
Jippie eerste aflevering van SatC/And Just Like That gekeken! Ik vond het vaak cringe, maar het brengt me weer terug naar die goede oude tijd toen ik het keek. En OMG de drama, ik was even vergeten dat ik een bepaalde spoiler had gelezen. Zag het totaal niet aankomen tot hij zo dramatisch ging lopen spinnen.
Ohhhh waar en hoe heb je gekeken
Liggend op de bank en via de tv .
Haha nee, ik heb een handige vriend die dingen download voor mij. Sorry!
Ik dacht dat Happiest season niet een film was van Hallmark. Die film staat nog tot en met morgen op Netflix want de 11de wordt die er af gehaald. Ik vond het wel een leuke film, sommige acteurs waren wat mwah en het is wel idd een en al drama, maar vermakelijk genoeg.
Nee niet die, ik bedoel Every time a bell rings.
Happiest season was vermakelijk maar ik word zo moe van de coming out films, vind het veel leuker als een karakter gewoon al uit de kast is en daar geen gezeur om is. Aan het einde van die film wilde ik ook dat die ene een relatie kreeg met die ex vriendin
Dat laatste vooral. Echt in elke film, heel erg stom. In Last Christmas ook weer zoân zijspoor, doe gewoon niet.
Hahaha yes nog iemand die hem gezien heeft. Het is idd OMG. Ik vond het in elk geval wel beter dan de films, dus thats something hahah.