Series & Netflix #4

Ja dat was zo raar, had ook niet echt toegevoegde waarde of zo

Ik heb trouwens tot het einde gedacht dat Sang-woo en Gi-yun (218 en 456) broers van elkaar waren, kwam er pas achter dat dat niet zo was toen 456 thuis zā€™n arme moedertje op de grond vond :sob:

3 likes

Squid game

Samenvatting

Hoe dan? In het begin kom je allebei de moeders al tegen en er wordt meermaals gezegd dat ze in dezelfde buurt zijn opgegroeid, andere achternaam etc. Politieagent en Front Man zijn wel broers en 001 en 456 waarschijnlijk vader en zoon

2 likes

Waarom denk je dat?

1 like

Haha ja geen idee, gewoon niet goed opgelet denk ik

2 likes

Ja dat is gewoon niet waar haha.

You seizoen 3 is er, vanavond ff checken. Vond t vorige seizoen niet heel sterk.

2 likes

en @Hejira

Spoiler Squid game

Die oude man zegt tijdens die knikkerscene dat hij in die buurt heeft gewoond, Gi-yun herkende die buurt ook. Belangrijkste aanwijzing is volgens mij de pincode in het begin (als Gi-yun pinpas van zijn moeder gebruikt) en hij zijn geboortedatum intypt, later zegt de oude man dat zijn zoon bijna jarig is. Vind het ook niet heel overtuigend maar dit is volgens mij de theorie

2 likes

reactie post hierboven over squid game

Hmmmm volgens mij typt ie twee keer een pincode in: een keer met de pas van zn moeder en dan is het de pincode van zijn dochter/haar kleindochter (toch???) en de tweede keer als ie het geld gewonnen heeft, en dan is het volgens mij gewoon 0456 (zn spelercode)

3 likes

Volgens mij typt ie een aantal keer verkeerd, en zegt ie ā€˜oh ze heeft mijn geboortedatum niet meer als pincodeā€™. Maar zou het even moeten nakijken

Samenvatting

Ja hij pint 2x. Eerst in afl 1 met de pinpas van zijn moeder en dan is na 2x proberen de geboortedatum van zijn dochter de juiste pincode.

Daarna in de laatste aflervering pint hij nog een keer met de pinpas die hij bij het winnen van het spel heeft verkregen en dan is de pincode zijn spelersnummer (456) met een 0 ervoor.

Nieuw? Ik heb dit al eerder dit jaar gezien op primeā€¦ was wel okay.

Squid game

hij pakte die pinpas van zijn moeder en probeert eerst zijn eigen geboortedatum en die van zijn moeder geloof ik? Uiteindelijk is het die van zijn dochter. Alleen dat ze vader en zoon zijn heb ik niks van meegekregen eigenlijk

Ik ben het nieuwe seizoen van You aan het kijken maar het pakt me niet zo? Vind het veel van hetzelfde eigenlijk :sweat_smile:

Ik ben na seizoen 1 al afgehaakt. Vond 1 echt leuk en voor mij was het verhaal ook gewoon klaar toen? Dus heb nooit verder gekeken.
Heb dat met wel meer series, ook met Elite. Daar ben ik ook na 3 seizoenen mee gestopt omdat het gewoon als ā€˜klaarā€™ voelde.

3 likes

Oh bij mij staat er zoā€™n labeltje bij met nieuw! Maar het is idd wel prima en tot nu toe niet super haha

1 like

Ik heb dat ook wel. Niet per se met You, maar ook met Stranger Things of la Casa del Papel ofzo. Misschien omdat er bij series van streamingsdiensten zoā€™n lange tijd tussen de seizoenen zit ofzo? Ik zie dat het laatste seizoen van You in december 2019 was uitgekomen. Of omdat er veel meer aanbod is, kan ook. @Tedmosby

1 like

Sons of Anarchy voor een tweede keer kijken. :heart_eyes: Jax :drooling_face:

10 likes

Het is ook niet gezegd. Het is een theorie die in seizoen 2 misschien wel of niet bevestigd wordt

Misschien ben ik nu spuit 11 maar ik zag ineens dat het origineel (Deens dus) van The Killing sinds 2 weken op Netflix staat!

Soms heb ik een periode dat Netflix me helemaal niet trekt maar dit is niet zoā€™n periode haha ineens weer zoveel op mā€™n lijst om te kijken :star_struck:

7 likes

Ik was vergeten hoe stom het is dat bij You de appjes in het NL zijn maar de rest van de telefoon en serie etc in Engels :woman_facepalming:t3:

3 likes

Oh wat een goede serie is dat hĆØ? En Jax ja, wow. En die verhaallijn met zā€™n moeder. En de laatste aflevering! :exploding_head: Veel plezier met weer kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes