Series & Netflix #4

Ik heb een vraag over La Casa de Papel, de allerlaatste aflevering

Wat stond er in dat briefje van de Professor waarom de zoon van Berlin het goud opeens gaf? Ik heb het denk ik gemist ?

1 like

Dat was met dat meisje die erg angstig? oid was toch? Werd er gesproken over verslaving?

Nja ik denk dat ze niet perse angstig was eigenlijk. Ja ook natuurlijk maar denk dat dat niet enkel social anxiety was

Ehm ik moet je vertellen dat ik een kind heb
Ja is gek oh wil je haar godfather zijn
Ik wil naar het water kijken
Ik ga even rennen
Stop staring at me

Het is zo fucking random :sweat_smile:

1 like

Ja random was idd de juiste term

2 likes

Oehh ik zit helemaal in Succession. Vind het zo leuk en echt geweldig geacteerd allemaal

6 likes

Ik moest even opzoeken welke aflevering dit was maar toen ik een foto zag wist ik het weer precies, vond het echt knetterongemakkelijk om naar te kijken

1 like

Ik moest het een paar keer pauzeren of muten en even wegkijken, dit was ZO awkward ja!! Maar ook heul duidelijk dat ze best veel issues heeft (is niet zomaar anxiety), beetje apart allemaal die aflevering, lijkt ook helemaal genegeerd te zijn.

1 like

Ja ik snap ook niet dat ik het tot nu helemaal gemist had, terwijl de serie al een aantal jaar loopt!
Is het sinds kort op Ziggo tv missh, hoor het nu ook veel meer hier en om me heen

1 like

Ik heb dit gemisr. Wat vond je er van?

2 likes

Nee seizoen 1 en 2 staan er al langer op maar seizoen 3 is redelijk nieuw dus misschien vandaar

Wie is jullie favo ? Mijne Greg denk ik, hij is zo’n kneus :joy:

2 likes

Ik ben echt zo blij dat iemand hier meldde dat ER op Prime staat. Nu kan ik al m’n favoriete afleveringen kijken zonder op te hoeven staan om de dvd’s te verwisselen haha.

3 likes

Haha Greg snap ik wel

Ik denk toch Kendall. Die sad face en als hij ineens weer een sprankje hoop krijgt dat hij de opvolger wordt. Sad robot

1 like

Ik ben door Superstore heen, mijn leven is voorbij. Ik vond het zooooo leuk!! En er bestaat nog een seizoen die niet op Netflix staat, hoop dat die snel komt

Nu eindelijk beginnen aan Queens Gambit

9 likes

Ik kijk nu zina op npo. Het is best slecht geacteerd maar daar hou ik van :joy: Het kijkt gewoon lekker weg.

2 likes

Ik vond het leuk! Het zijn niet allemaal super bekende gezichten dus dat is sowieso al een pluspunt. De muziek is wel lekker dramatisch en de een acteert beter dan de ander, maar niet storend ofzo. Ik vond het dus niet zoals @Soy.peor slecht, al weet ik niet wat het over mij zegt haha. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering in elk geval. Ze zijn lekker van start gegaan en elk personage werd strak geĂŻntroduceerd.

Oh het enige wat mij opviel was dat de ouderen over het algemeen hun eigen taal spraken en de jongeren in het Nederlands terug praten. Ik vraag me af of dat in het echt ook vaak zo is? Ik zie en hoor meestal gewoon beide dan in de eigen taal praten. Dus dacht misschien kunnen alle actrices niet Arabische (denk dat het Arabische is)

Nja echt mega slecht vind ik t niet. Maar de hoofdrol speelster acteerd heel droog haha. Beetje alsof ze dingen opleest soms. Ik moet trouwens nog maar 3 afleveringen.

Even over de taal ik denk dat het in deze serie extra zo gedaan is om overdreven duidelijk te maken dar de ouders heel traditioneel zijn.

1 like

Ah ja ik zie idd dat ik de echt er zelf voor heb gezet. Pas het even aan. Wat je zegt klopt wel over de hoofdpersoon. Vind haar niet echt overtuigend over komen nog door idd dat op lijken te lezen. En haar gezichtsuitdrukkingen zijn best wel hetzelfde. Ik kijk per week dus we zullen zien! Vond haar gaandeweg de aflevering al wel wat beter.

Ah ja dat zal het wel zijn, dat het overdreven is. Ik vind het een beetje to much want is sowieso wel duidelijk toch. Ach het is niet echt storend.

1 like

Weet iemand of je ‘and just like that’ het vervolg van SATC in Nederland kunt kijken via een app?

2 likes

Enkel als je Ziggo-abonnement hebt want daar kan je HBO-content op zien.

Kendall is mijn favo, maar ik geniet ook zo van Tom en Greg. Heerlijk.

1 like