Ik vond het wel vermakelijk. Had moeite om seizoen 1 door te komen maar daarna werd het beter. Verwacht geen hoogstaande serie maar als je van ziekenhuisdrama’s houdt is het wel de moeite waard.
Ik vind t een klein beetje irri dat ik moet opletten bij undercover omdat ik geen turks kan. Westvlaams lukte me nog wel t vorige seizoen haha
Ja weet niet, komt gewoon nep over die zinnetjes die ze op zegt a la Spangas of zo
De serie Zina is dramedy: ‘Het is niet meteen lachen, gieren brullen’ - NRC
Gaat iemand vanavond kijken? Is op NPO1 om 21:10 uur zie ik!
Wat zijn aanraders op Streamz?
De shows van Xander de Rycke als je van zijn humor houdt.
Niet gezien maar wel benieuwd naar: fuck you very much met Frances Lefebure en die nieuwe Vlaamse crime serie waar ze veel reclame van maken (ben titel vergeten), beide exclusief op streamz
En @Alchemy ik kijk het ook en het is geweldig. Muziek, cast, dialogen, alles klopt!
Maar er zitten wel echt veel dubbele jokes en verwijzingen in, gaat soms iets te snel voor me.
Vond de finale van seizoen 1 echt heftig, kreeg er haast buikpijn van
Inderdad! Het valt me in seizoen 3 pas op dat Tom Waes niet best acteert😂
Gisteren begonnen aan de laatste afleveringen van La Casa de Papel. Ben stiekem wel “blij” dat de serie stopt, het is zoveel meer ongeloofwaardig en over the top geworden. In het eerste seizoen was het nog enigszins te doen maar nu denk ik echt vaak “ja hooor”.
En @Alchemy echt leuk om te lezen dat jullie ook zo enthousiast zijn!
Ik kijk momenteel seizoen 2 van The Morning Show (Apple TV+), maar het valt een beetje tegen. Echt jammer, want seizoen 1 was zo goed. Zou mooi zijn geweest als het daarna was gestopt denk ik.
Ik heb dit ook, ben na aflevering 4 van seizoen 2 gestopt want kwam er niet in. Vind ‘t echt een goede serie dus ga het wel afkijken, maar seizoen 1 is echt veel beter
@Elaine @Xiomara oh wat jammer dat jullie s2 van the morning show tegen vinden vallen! Ik vond het juist een heel mooi seizoen, vind het ook een van de weinige (misschien de enige) series die covid op een heel mooie? indrukwekkende? schrijnende? manier in beeld brengt zonder die hele “hi ha ho mogen we nu geen handen meer schudden”-vibe die wel in veel series hangt (vind ik). Maar los van covid zat ik er ook echt helemaal in en vond ik het echt een mooi seizoen
Ik ben nu bij aflevering 5 van seizoen 2 (haha oeps)
Weet niet meer welke aflevering het was maar moest echt huilen toen Kendall een knuffel kreeg van Shiv (twijfel of dit in spoiler moet denk het niet)
Kom ik weer hoor maar ah ik ben klaar met This is Us. Ik mis ze! Hopelijk komt het nieuwe seizoen snel op Prime want dat is al lang af.
Ik hoop ook dat het snel op prime komt, snap niet waarom dat zo lang moet duren, wil verder kijken
I may destroy you is heel goed, maar wel heftig soms.
De reboot van van dexter als je dat vroeger gezien hebt
De nieuwe versie van Gossip Girl vind ik ook wel grappig om naar te kijken, maar meer als hersenloos entertainment
Insecure, big little lies en andere HBO-content
Ik vond cheyenne et Lola ook niet slecht
Kijkt er iemand soms Catfish? Ik moet echt even venten over de aflevering met Matt en Kim haha ik snap niet hoe ze gemist hebben dat Kim een addiction issue heeft, het is zooo ongemakkelijk
Vanochtend terug gekeken. Vond het wel leuk. Maar ja kan er nog niet veel over zeggen na 1 aflevering.