Ik vond het ook wel leuk! maar zo uitgekeken idd
Nu pas Squid Game bekeken. Apart verhaal zeg.
Ik heb eindelijk Rocketman gekeken, die wilde ik altijd nog heel graag zien. Nu de rest van mijn nachtdienst naar Elton John luisteren
Zoân mooie film hĂš!
Ik kijk met heel veel plezier nu The Politician. Mooi gemaakt (als in: decor etc), maar was lastig om in te komen omdat het zo over de top is. Nu ben ik hooked, haha
Weet iemand soort gelijke film als the office christmas party?
omg yesss deel 2 van gossip girl is weer gestart, echt mân guilty pleasure
Ja, geweldige serie. Lijkt in eerste instantie heel oppervlakkig, er zitten zoveel lagen in.
Ik ben succession aan het bingen maar ff pauzetje om undercover te kijken, maar omg dan valt het nog meer op hoe slecht ze acteren vooral die Turkse vrouw
Wat vind je er zo slecht aan? Ik ben nog maar bij afl twee dus oprechte vraag hahah
Haha ja, maar in Succession wordt ook zĂł goed geacteerd dat het verschil pijnlijk duidelijk is. Nederlanders kunnen niet heel natuurlijk acteren. Meer van: kijk mij, ik ActEeR nu dat ik boos ben.
Pff ik kijk voor het eerst the Handmaids tale, ik vind het zo gruwelijk. Ik kan het bijna niet verder kijken
Dan het besef dat de schrijfster veel gebeurtenissen heeft gebaseerd op situaties die echt zijn gebeurd is helemaal shocking.
Ik weet het, dat las ik ook. Het gebeurt zelfs vandaag de dag nog overal ter wereld
Zijn er mensen die Chicago Med hebben gezien? Is dat een aanrader?
Ik kijk nu pas S4 van the Selling Sunset. Ik heb alleen 1 spoiler gelezen dat Chrishell en Jadson na dit seizoen gaan daten dus hopelijk blijft het nog spannend.
Ik vond het nogal bloederig, en ik stoorde mij aan het heel erg aan de amerikaanse manier van het willen redden van levens, zelfs als iemand aangeeft dat niet te willen. Vond New Amsterdam qua verhaal veel beter.
Ik ben nu pas aan undercover begonnen, wat een goeie serie!
Ja dit, het is wel echt super Amerikaans. De dokteren worden als een soort helden geportretteerd, waarbij ze heel vaak de patiënt overtuigen om een behandeling toch wel te doen en iedereen is gered haha.
Vind het stukje psychiatrie erin wel leuk en aanvullend.
Ja, inderdaad, maar in de latere seizoenen vind ik de psychiater steeds ongeloofwaardiger worden. Maar goed, prima tijdverdrijf als je van het genre houdt.