Series & Netflix #4

Ik weet niet wat Spangas is :sweat_smile: (ben Belg). Maar ik vind zijn look te clean ofzo voor in de setting! Het is inderdaad meer young adult, maar ik geraak er maar niet in ofzo! Hoor er ook bijna niemand over praten, misschien moet het eventjes tijd krijgen

1 like

Moest hier vannacht nog aan denken en nu ineens zie ik hem op Netflix weer op homepage staan, maaaar seizoen 2 van Hjem til Jul staat erop! Dat vond ik nou echt zo’n leuke kerstserie, dus weet wat ik vandaag ga doen :grimacing::christmas_tree:

5 likes

Die is van vorig jaar toch? komt helaas geen nieuw seizoen meer :cry:

Huh, echt? Vorig jaar was er maar 1 seizoen toch? Nu zijn er 2. Of heb ik serieus vorig jaar heel seizoen 2 gemist? :joy:

Haha ja, seizoen 2 is van 2020. Maar dan heb je nu in ieder geval nog wel een leuk seizoen te gaan! Veel plezier :christmas_tree:!

2 likes

Hahah wow hoe heb ik die kunnen missen. Nou ik heb dan niks gezegd, maar wel een leuke meevaller ja :christmas_tree::christmas_tree:

1 like

The Wheel of Time is een grote adult fantasy reeks, dus ik baal er wel van om te lezen dat de serie aanvoelt als young adult. 🥲 Heb nog niets gekeken van de serie trouwens, wilde eigenlijk eerst in ieder geval het eerste boek lezen, maar pak toch steeds iets anders haha.

3 likes

La casa de papel aan t bingen.
Love Berlin maar wat is zn zoon een konjo

1 like

Ik had het hoge verwachtingen maar heb t gister allemaal uitgekeken (tijdens werk) en er is me echt niks bijgebleven. Heel saai

1 like

Heb net die docu van Angèle op Netflix gekeken, vond 'm heel leuk

1 like

Gaat The Vampire Diaries helemaal over hoe die twee gasten vechten om die meid? Ik vind zelfs Twilight nog spannender en twijfel of ik verder zal kijken

Ja, maar Damon😍

6 likes

Ik ga het dit jaar denk ik weer helemaal kijken. Zo knusse kerst vibes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hard pass :laughing:

2 likes

Ik had ergens gelezen dat er een spin off komt met Berlin, dacht ik :heart_eyes:

1 like

Ik heb The Crown bijna uitgekeken, vond dit wel leuk, is het een aanrader om Bridgerton te gaan kijken?

The Crown en Bridgerton zijn totáál niet met elkaar te vergelijken. Bridgerton is heel luchtig en komisch. Ik vond het leuk, maar je moet dus niet hetzelfde niveau als The Crown verwachten.

2 likes

Wat is er aan de hand met de eyeliner in Selling Sunset? Hebben ze de makeup artist van Cleopatra gestrikt?

5 likes

Dankje!

Jaaa😍 dat heb ik ook ergens voorbij zien komen.