Series & Netflix #4

Ja dit is echt zo’n mooie en leuke film

3 likes

Omg aflevering 5 hield ik echt veel mijn adem in en normaal vind ik spannende dingen niet leuk maar dit durf ik net!

Ik ben begonnen aan The Sex Lives of College Girls. VRESELIJKE TITEL, maar het gaat om een aantal meiden die naar college gaan en dan hun sex leven ontdekken en natuurlijk ook gewoon het leven op een college. Het is geproduceerd door Mandy Kaling en lijkt een beetje op de serie GREEK van een aantal jaar terug. Eerste aflevering is op YouTube te bekijken.

5 likes

Ben tijdje geleden begonnen met Friends helemaal op volgorde te kijken (nu bij seizoen 5) nu lees ik dat het einde van de maand van Netflix verwijderd wordt :confused:
Weet iemand of ik wel wat afleveringen kan downloaden via Netflix? Of kun je die niet meer kijken na 30 december?

Toen ik dit vorige keer probeerde bij the vampire diaries kon ik ze na die datum niet meer bekijken dus denk het niet

1 like

Volgt iemand American horror Story seizoen 10, double feature?

Het is 1 seizoen, maar 2 verhaallijnen.

Samenvatting

Ik vond het eerste deel, aflevering 1 TM 6 echt heel leuk, en nu gaan ze dus ineens over op die nieuwe verhaallijn en ik vind het echt vreselijk :sob:
Het is ook zo tering slecht geacteerd door die vier millennial acteurs.

Ik begrijp ook niet hoe het eerste deel van het seizoen moet gaan rijmen met dit deel, of is dat überhaupt niet de bedoeling

??

Ja leuk he. Van de makers van van god los!

3 likes

Zijn dit ook waargebeurde verhalen?

Ik las vanmorgen een leuk stukje erover, hopelijk niet voor abonnees:

En antwoord op je vraag:
'112 alarmcentrale, wat is de plaats van het ongeval?’ Deze sterke openingszin kregen de twaalf aanstormende scenaristen van de nieuwe dramaserie Nood (BNNVara) cadeau. En, ter inspiratie, een dik pak praktijkvoorbeelden van 112-meldingen. De rest – de personages, de dialogen, de plot – moesten ze zelf bedenken.

2 likes

Ja ik vond dus precies hetzelfde. Tweede deel pakte me echt niet, ik had verwacht dat het juist geweldig zou zijn omdat het eerste deel zo tof was.

1 like

Aflevering 1 was wel pittig
Maar aflevering 2 ik voeeeeel die irritatie omg snapte hem zo goed

1 like

Ik ben weer helemaal bij met all creatures great and small. Dus ik moet nu weer wachten totdat de nieuwste op bbcfirst komt. Maar wat een heerlijke serie is dit toch :heart_eyes:
Misschien moet ik ook eens de oude versie opzoeken als ik er doorheen ben haha.

1 like

Wie nog meer kijkt The wheel of time? Zag de hele tijd de promotie op prime en vind het tot nu toe wel leuk, doet me een beetje denken aan Shadow and bone…

3 likes

Ja, was heel benieuwd want heb een aantal van de boeken gelezen. Ben nog niet helemaal overtuigd, het voelt nog een beetje vlak, het is sowieso niet Bezos’ zo hard gewenste nieuwe GoT, maar het is op zich wel entertaining. En misschien wordt het nog beter :crossed_fingers:t3:

Ik kijk nu aflevering 1 en ik kan het niet aanzien wat is dit kut? Wordt het nog beter haha

Die reanimatie ook, ze zijn z’n hart aan het aaien ofzo

1 like

Oh daar heb ik geen verstand van lol
Maar vond aflevering 2 &3 wel goed!

1 like

Ik kijk! Vind het wel leuk, maar ben niet obsessed ofzo. Inderdaad alsof het enorm vlak is.
Die jongen met het rossige haar vind ik er wel niet in passen. Alsof je een high end fotomodel op een shoot zet in de middeleeuwen ofzo

1 like

Haha, ik ergerde me ook heel erg aan die reanimatie. En ik kan me ook niet voorstellen dat je zo lang met een 112-mevrouw aan de telefoon zit dat je er een diep gesprek mee kan voeren.

1 like

Nee ik ook niet hoor maar dit was niet best
Maar ik zal het nog een kans geven

Aaah ik wist niet dat het gebaseerd is op een boekenserie… maar het is zeker geen GoT denk ik, dit vind ik meer een young adult serie…

@Amandelbloesem ja he vind hem tot nu toe ook het minst interessante en btw hij is gewoon Nederlands en heeft ook in Spangas gespeeld :rofl:

1 like