Series & Netflix #4

Ik ging dus opzoeken wat er zo traumatisch was aan haar bevalling ( toen had ik ep1 had gezien) en toen kwam ik een artikel tegen waarin ze dus vertelde dat ze covid had tijdens haar bruiloft?!

1 like

Met een screenshot uit Bring it On :hearts:

1 like

Ja, ik weet dat ze het nooit doen maar in maid viel het zo hard op en het klonk zo naar :sweat_smile:

2 likes

Leuk dat je bent begonnen! Ik heb seizoen 1 een paar jaar geleden gezien dus ik weet het niet meer, maar dit zegt internet over de home run scene:

Succession S1E1

‘Kendall gets called away from the game to close his disastrous deal, and Roman gets an idea. Since a new player is needed to keep the teams even, he approaches the young son of a couple watching from the sidelines and offers him a million dollars, via a check he cuts right then and there, should the kid hit a home run.’

Dus het lijkt vrij random dat hij daar was met zijn familie? En ja, het geheimhoudingsplicht werd afgekocht met het horloge:

‘Logan doesn’t apologize for Roman’s behavior, though, and he certainly doesn’t cut him a replacement check (though he does later award the boy’s parents the Pathek Philippe watch his tryhard son-in-law-to-be Tom gave him as a birthday gift, along with a non-disclosure agreement).’

2 likes

Ik snap officieel geen snars meer van Riverdale. Of moet ik Rivervale zeggen? :sneezing_face:

Nog maar 9 afleveringen en dan ben ik gewoon klaar met 8 seizoenen the vampire diaries. In iets meer dan een maand erdoorheen gejaagd. :weary: en wat moet ik dan met mijn leven?

2 likes

Je master

4 likes

Daar moet ik nog 9 maanden op wachten en werken kan ik ook niet 24 uur per dag. Maar het vinden van een serie met zoveel seizoenen die leuk is is best lastig. Misschien Supernatural of Gossip Girl voor de 5e keer bekijken.

Het was een grapje!!! Sorry xxx

2 likes

:pleading_face: geen grapjes maken over mijn falen

oke mag wel

1 like

The Originals? Of die nieuwste Spin-Off, Legacies?
Of de betere optie: True Blood
Of de beste optie: Buffy & Angel

3 likes

Ik heb de Deense mini-serie Nisser gezien, vond dat ook wel vermakelijk. Het gaat over een gezin die vakantie gaat vieren op een mysterieus eilandje in Denemarken waar een gemeenschap leeft die de natuur en haar inwoners in balans wil houden. Nisser betekent elfjes in het Deens, maar dit zijn geen vriendelijke… Voor 16+ maar was een beetje kinderlijk door de jonge hoofdrolspeelster. Niet bijster goed acteerwerk maar met 6 afleveringen van iets langer dan 20 minuten ben je er zo doorheen!

3 likes

True blood is geweldig, in de lijn van vampire diaries maar beter en zo. Vond beide leuk. Maar true blood❤️

Sowieso: alexander skarsgĂĽrd :heart_eyes:

7 likes

Ik heb inmiddels School of Chocolate uitgekeken. Erg leuk om te kijken. Wel een wedstrijd, maar geen afvallers, en dat maakt dat je ook de ontwikkeling van de kandidaten ziet. Bijzondere technieken om te zien. Aanrader!

3 likes

Ik kijk NOOD op NPO plus en vind het echt spannend en interessant!

11 likes

Heeft iemand tips voor gewoon leuke feelgood films op Netflix, Prime, Disney+ of eventueel Videoland? Kan ik momenteel wel even gebruiken

Easy A, Moxie, Dumplin’, The Holiday, Crazy Stupid Love? Allemaal op Netflix.

5 likes

How to lose a guy in 10 days, chocolat, legally blonde, the perfect match, Girls trip, love and other seks, the holidate, the croods, paddington, pride and prejudice, sense and sensebility, song one, the half of it, baby driver (een van mijn favoriete films allertijden. Het is net een grote videoclip. De muziek is zo vet gemonteerd onder elke scène.) oh en E.T. Is ook wel leuk denk ik. Moet ik nog steeds kijken. Allemaal Netflix

En op Disney+ rapunzel, the Princess and the frog, brave en miss inside out.

3 likes

Op prime: Palm springs, the breakfast club, what happens in vegas, just my luck, dunya & desie de film, the girl next door

3 likes
  • About Time: At the age of 21, Tim discovers he can travel in time and change what happens and has happened in his own life. His decision to make his world a better place by getting a girlfriend turns out not to be as easy as you might think.

Echt iedereen kijk deze film i love it! Britse humor en vet ontroerend, dit is echt mijn comfort-film

• Call me by your name Sexy zomers Italiaans, mooie muziek, wel ontroerend aan het einde.

• The Last Letter from Your Lover Laatst gekeken, heel romantisch en mooi!

6 likes