Oef, wat is Maid mooi, ingrijpend, heftig, wat zit het goed in elkaar.
Ik heb wel een smart tv, maar cast eigenlijk alles! Vind dat makkelijker dat met de afstandsbediening
Ik ken deze persoon niet, maar ze schrijft 19mei dat de baby dat weekend geboren is en deze foto is van 4 juni dus er zit bijna 3 weken tussen de bevalling en deze geposte foto, niet een paar dagen iig.
Heb je Ziggo Go? Daar staan ook een aantal goeie HBO series op
Kijkt iemand Succession op HBO? Het gaat over een disfunctionele, superrijke mediafamilie. Seizoen 3 loopt nu en ik blijf het een fantastische serie vinden.
Ja, hele goede serie. Wordt fantastisch in geacteerd.
Wel wil ik nog even toevoegen dat ze bij Selling Sunset naar mijn mening plezier haalden om Christine naar beneden te halen, het was toch wel echt allen tegen 1 om er zelf beter van te worden. De heimelijke lach op Emma haar gezicht wanneer Mary de confrontatie aan ging met Christine sprak boekdelen. Ik begrijp dat je issues kan hebben met iemand maar hoe zou je je zelf voelen als een hele groep tegen jou is en jou negeert als je ergens binnenkomt (ook al heb je hier wellicht zelf schuld aan)
Ja love it! Heb wel besloten om met seizoen 3 nu te pauzeren tot alle afleveringen er zijn, want vind het echt veel beter als je het korter op elkaar kan zien. Dan zit je er veel beter in.
Ik heb gewoon even een random foto gepakt van de vele foto’s, het begint al een paar dagen na de bevalling. En een paar dagen na een spoed keizersnede (waarbij je apparently bijna dood ging) een hoge trap aflopen op je hakken terwijl je je baby draagt (dit gebeurt in de serie) is volgens mij gewoon medisch gezien niet eens mogelijk.
Eindelijk You uitgekeken. Wat verdrietig allemaal 🥲.
Ik wil dit kijken maar heb nog geen poging gewaagd omdat ik het idee heb dat ik heel erg op moet letten om het te kunnen volgen
Oh dat valt wel mee denk ik. Maar wat mij betreft is de serie zo leuk dat ik op wíl letten
Kunnen anderen de 2e aflevering van undercover wel kijken?
Ja ik wel. Misschien even de app sluiten en opnieuw starten?
Ik wel!
Wow ik ben hier gister aan begonnen en zit nu al in de vijfde aflevering. Heerlijke serie! Dank voor de tip!
Ik kijk school of chocolate on netflix. Net 5 min begonnen maar ziet er veelbelovend uit; ben benieuwd.
Ik kijk Maid en waarom gebruiken ze geen tandpasta in die serie? Is al drie keer dat ze haar tanden poetst en het is droog?! How???
Oke ben begonnen heb nu aflevering 1 klaar
Vind het idd erg goed maar heb wel moeite het te volgen door oa de hoeveelheid karakters en al die business termen
sorry als dit dom overkomt
Ik snapte bijvoorbeeld ook niet waarom dat kind wat geen homerun sloeg daar was? En geheimhoudingsplicht werd afgekocht door dat horloge wat een doorgeef cadeau was?
Dat zie je heel vaak in films. Beetje in de categorie radio/tv aanzetten precies wanneer t nieuws begint