Series & Netflix #4

Dat stond al een tijdje geleden op een paar nieuwssites, jammer dat we daar nog zo lang op moeten wachten

Er staan hier een aantal threads over op Reddit zag ik na mijn post gisteren, ik moet zeggen dat ik dat wel geloof ja :grimacing: er klopt allemaal geen hout vanā€¦ ze zei ook dat ze bijna dood was en haar man moest kiezen tussen haar en baby (gebeurt dat Ć¼berhaupt?) en dan een paar dagen later loop je zo rond:

1 like

Ja ik verbaas me hier echt al sinds die aankondiging op insta al overā€¦ ik vind het echt erg van mezelf dat ik ook niet kan geloven dat ze echt zwanger is geweest want waarom zou je erover liegen inclusief nep buik en al danā€¦ Natuurlijk herstellen sommigen sneller van een sectio dan de andere maar zo snel weer zoveel doen en zo in shape zijn binnen een week? Dat is toch onmogelijk en zeer ongezond voor je lichaam (bedoel niet de in shape zijn maar wel zo snel na een open buik operatie weer alle activiteit vol in)

Tja en sommige vrouwen hebben soms na een week al een platte buik en vrouwen die altijd gewend zijn om hoge hakken te dragen doen doet ook na de bevalling. Die voeten staan in zulke rare stand dat plat dragen juist moeilijker is. Bovendien kun je fotoā€™s altijd in het meest flatterende pose aannemen. Of een extra strak ondergoed aantrekken.

2 likes

Haha hoe meer ik er overna denk hoe minder ik het geloof. En ze heeft natuurlijk een achtergrond waarin ze alles aan elkaar liegt. Ook dat shot dat ze met 9 maanden zwanger op dat bed springt hahaha

En ze was bijna dood ja, traumatisch lijkt me, dan sta je niet een week erna weer overal te vlammen toch. Heb ā€˜t gelezen op Reddit :popcorn:

Hebben jullie ook mail gekregen dat Netflix duurder wordt (ā‚¬12)? Ik twijfel eigenlijk of ik het het geld nog wel waard vind. Heb het idee dat ik niet zo vaak nog echt iets leuks zie, misschien tijd voor een andere streaming service.

Jep, al een tijdje geleden. The verge had laatst nog een longread over het succes van netflix, misschien leuk als je twijfelt?

2 likes

En ook het feit dat wanneer ze de baby gaat voeden dit in het geheim wordt gedaanā€¦ Nu ja dit kan ook gewoon met privacy te maken hebben natuurlijk. Ik weet niet hoe Christine dit voor elkaar krijgt, zelfs met een heel team dat je kan ā€œoplappenā€, ik weet wel dat ik na mijn natuurlijke bevallingen (en dit waren nog geen keizersnedes) rondliep gelijk een 80-jarigeā€¦
En bij Vanessa denk ik steeds: hou op met de bemiddelaar te willen zijn, het heeft geen zin met deze vrouwen
edit: en hoe ze op dat bed springt als Jason haar het nieuws van Emma meedeelt. Blijkbaar is later die dag haar water gebroken. ik ROLDE in mijn bed op 9 maanden alsof ik een schildpad was dat op zijn rug lag en niet recht kon :sweat_smile:

HBO zou iets voor jou kunnen zijn. Ik heb Netflix maar kijk daar zelden op tenzij er een vervolgseizoen van iets wat ik al keek. Het nieuwe aanbod is echt mijn ding niet of moet super lang scrollen.

Ik zou heel graag HBO willen maar ik heb geen Smart TV en mijn aanbieder werkt niet met HBO samen. Dan moet ik dus kloten met laptops aan de tv aansluiten of iets casten ofzo en ik weet nu al dat ik dat dan niet ga doen.

1 like

Ik vind het wel een beetje gek allemaal deze insinuaties dat ze niet zwanger zou zijn to be honest. Er zijn echt vrouwen die direct heel plat zijn na de bevalling (dit is ook een vrouw die voor, tijdens en na een goede conditie heeft door haar lifestyle Ć¼berhaupt). Dat is niet te vergelijken met bijv mezelf :joy:. Daarbij sluit ik me aan bij @Broodrooster wat betreft op hakken lopen. Ik had ooit een collega die in de subway elke dag op naaldhakken van minimaal 15 cm aan het werk was de hele dag (ze was dan alsnog heel klein). Hoe ze dat deed geen idee. Maar ze deed het.
En waar haalt ze die baby vandaan dan? Genoeg bekende mensen waarbij je nooit een baby ziet ivm privacy. Emily vancamp wist het verborgen te houden dat ze zwanger was tot aan dat het kindje geboren was.

Dat verhaal over haar bevalling is dan nog tot daar aan toe, dat je daar je vraagtekens bij hebt. Maar ze was heus niet nep zwanger :sweat_smile:.

3 likes

Haha heb je de serie wel gezien en weet je over wie het gaat? 50% (als het niet meer is), is nep aan deze serie. Dus zo gek is 't niet om dit te denken, ze staat bekend als pathologisch leugenaar. En alsof het de eerste keer is dat iemand een draagmoeder heeft, dat is niets nieuws.

En het gaat ook totaal niet om dat op hakken lopen, dat is niet eens zo boeiend. Maar wel dat je 3 dagen na je keizersnede (terwijl je bijna doodging) weer in de touwen hangt, met 9 maanden zwanger een handstand doen en op een bed springt en weet ik veel wat voor gekke capriolen. Daarnaast is ze super loaded, dus ze heeft alle middelen om een goede nep buik te kopen (sommige zijn niet van 't echt te onderscheiden).

1 like

Ik heb de serie gezien ja. Ik weet wie het is en dat het een bitch is. Nog niet het gehele laatste seizoen gezien. Nogmaals, over de bevalling zelf kan zij eventueel alles bijelkaar liegen. Wie weet was het gewoon een zen bevalling thuis. Maar over dat iemand verzint zwanger te zijn vind ik erg ver gaan. Genoeg vrouwen die gewoon nog sporten als ze 9 maanden zwanger zijn dus dat zegt ook weinig. Elke vrouw is anders zwanger en de een is veel fitter dan de ander.

1 like

Dus iemand mag alles aan elkaar liegen over een bevalling en als iemand daar dan vervolgens vraagtekens bij heeft, dan gaat dat te ver? Haha prima hoor, geloof wat je wil geloven!

Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar ik heb die afleveringen met een groot vraagteken boven mijn hoofd gekeken en als er iemand toe in staat is dan is het wel Christine. Dus hoe vergezocht ik het bij een ander ook zou vinden, vind ik dat bij haar niet eens eigenlijk.

1 like

Ik kan me dat nog enigzins voorstellen. Dat is alles wat ik zeg. Vind Ć¼berhaupt al idioot dat mensen dat allemaal uitpluizen maar goed. Ik vind het idd gewoon erg vergezocht over een zwangerschap. Maarja :woman_shrugging:

1 like

Haha ja precies dit, nooit zou dit in me opkomen maar deze hele Christine show is echt een bizarre mindfuck. Ik hoop dat ze volgend seizoen echt weg is en we gewoon weer lekker naar huizen kunnen kijken :money_mouth_face:

@Sproetjes Ik pluis niets uit hoor, ik heb enkel de serie gekeken en die Reddit link waar iemand het over had.

1 like

Ja, die mensen bedoel ik meer haha.

Ik heb gisteren Donā€™t f**ck with cats gezien en ben er helemaal van ontdaan. :cry:

6 likes

Oef naar is die hĆØ? Had er ook een soort buikpijn van daarna.

1 like