Series & Netflix #4

Ik ben nu pas undercover ah kijken maar welk dialect praat Elise Schaap? Kan het niet echt plaatsen maar missh doet ze het wel heel goed dus te herkennen voor anderen

Ze komen uit Limburg toch? Ferry en Danielle

2 likes

Geen idee, bij Ferry kan ik het nog plaatsen maar ih begin dacht ik dat ze een (slecht) Belgisch accent deed maar ze zijn Hollanders dus zal vast niet

1 like

Ik dacht Brabants
?

Het moet Brabants voorstellen haha!

2 likes

Wat zijn leuke (nieuwe) kerstfilms op Netflix of Prime? Ik heb vanochtend Love Hard (met Nina Dobrev) gekeken, die was wel oké, maar had niet heel veel met kerst te maken, vond ik. Ik dacht dat ik nog een leuke nieuwe kerstfilm op Netflix voorbij zag komen, maar kan nu niet echt meer wat vinden. Hebben jullie al iets gekeken?

2 likes

A boy named Christmas is nieuw. Ziet er erg leuk uit. Ik ga straks kijken.

1 like

Dit artikel is wel grappig.
Kort gezegd: het is vanalles door elkaar.

4 likes

Ja wat een leuk artikel!
En idd: “ Danielle spreekt dus van alles door elkaar, Limburgs ( mansen ), Brabants ( hedde, veul ) en Hollands ( leuk, vaker, maai ).”

Ja die is leuk @RubyBlue! En the holidate is ook leuk of heb je die al gezien?

Klaus is ook een hele leuke film. Wel animatie. Echt mooi gemaakt.

Edit: silver skates, niet zo zeer kerst maar ziet er wel heel winters en romantische uit.

1 like

Vorig jaar heb ik Happiest Season gezien met Kristen Stewart, tot 10 december staat die nog op Netflix zie ik. Erg leuke (lhbti) film!

3 likes

The Christmas Chronicles 1 en 2 zijn geweldig!

En heb gisteren A Boy Called Christmas gekeken en die was ook heel mooi. Hele goede cast ook!

1 like

Ja Klaus is heel leuk! Niet nieuw van dit jaar trouwens

3 likes

Ja, Klaus is echt prachtig. Heb wel een traantje weg moeten pinken.

1 like

Die huizen bij selling sunset altijd: ja er zijn vijf slaapkamers en acht badkamers
:grey_question:

23 likes

Haha ik dacht dit precies net

Maar ook echt, 5 slaapkamers in een huis van 10 miljoen? Okeee dan :thumbsup:

1 like

Zeggen ze dat daar ook niet tegen ‘gewoon’ een wc? Dus 5 slaapkamers met 5 badkamers en dan 3 wc’s apart bv.

Edit: google geeft me ongelijk, de extra bathrooms zijn blijkbaar voor ‘entertaining guests’ haha.

3 likes

Een wc wordt gezien als een half bathroom of volledige badkamer als er een mooie wasmeubel bij is.

1 like

Ik zat even op de Instagram van Christine te kijken maar zij was blijkbaar een week na haar bevalling weer aan het werk en in de serie zie je haar ook nog werken vlak voor de bevalling. En alles in hoge hakken en helemaal opgetut enzo
 echt hoe dan? Blijkbaar was het een emergency c-section maar dan kan je toch helemaal niet zo snel alweer zo rondlopen op hoge hakken etc? :exploding_head:

Ja en gelijk al weer zo slank. Zou me niets verbazen als ze niet echt zwanger was haha

Maar omg de preview van seizoen 5: Chrishell en Jason???

3 likes