Heerlijk Tiger King kijken. Zijn Texas en Florida echt zo raar? Die foto’s, die auto? Het is allemaal heel slecht.
Ken je het fenomeen “Florida Man”?
Er wonen natuurlijk overal leipos, maar in Florida echt opvallend veel
Ik heb dat hele tiger king gebeuren dus totaal gemist en het eerste seizoen ook niet gezien. Is dat een aanrader om nu alsnog te kijken?
Jajajajaja vanmiddag nog!
Je lacht je dood
Jaaaaa en kijk alles want er is ook een aflevering van Louis Theroux over hem die vond ik ook goed
Bekijk Louis Theroux: Shooting Joe Exotic op Shooting Joe Exotic gemist? Start met kijken op NPO Start
Deze bedoel ik
Is seizoen 3 nog de moeite waard? Kan me er tot nu toe niet echt toe zetten omdat ik het idee heb dat het meer van hetzelfde is.
Impopulair denk ik maar ik vond er echt niks aan. Vond het alleen heel sneu voor de tijgers/wilde dieren.
En die Joe Exotic had zeker toen het net uitkwam echt zon hihaho cultheld status terwijl het eigenlijk een hele kansloze man is die wilde tijgers opsluit.
Ben nu bij aflevering 3 het is andere dan seizoen 2. Ik ben echt benieuwd waar het naar toe leidt.
Ik ben bij aflevering 1 en realiseer me nu dat het toch wel erg veel schade heeft aangericht al die aandacht…
Ja ik realiseerde mij net ook. Zeker als je verder in het seizoen komt dan denk je wel van hmmm het begon ooit zo leuk. Nu gaat het snel van het ene naar de andere scène toe. Weinig opbouw meer.
Naja leuk was het natuurlijk nooit echt (die arme beesten) meer sensatie/fascinatie en uitlach tv, maar zelfs dat is het nu niet meer echt
Ik herinner geen beesten meer in YOU of praten we over een andere serie?
Hahaaaaaa ja ik heb het over Tiger king NEVERMIND
Haha ik raakte ook in de war van dit gesprek maar volgens mij heeft @Alchemy het over Tiger King?
Mbt You vind ik s3 ook echt stukken minder leuk. Een beetje over the top ofzo. Kan er niet goed de vinger op leggen.
Ja hè. Ik vind het jammer dat de aandacht van Joe naar Love is gegaan. Vind love irritant.
Ja ik vind Love ook niet zo leuk en alle bijrollen ook niet zo eigenlijk. En eerst ging het nog wel veel ook over het psychologische aspect maar nu lijkt het toch meer impulsief moorden te worden . Maar goed ik heb het seizoen nog niet afgekeken dus wellicht is dat alleen het begin?
Ik bleef juist kijken voor haar haha, ik kan de acteur die Joe speelt echt slecht hebben.
Ja ik ook pas aflevering 4 nu (denk ik).
Weet iemand hier waar je de Vlaamse versie van de Slimste mens kan kijken in Nederland?