Series & Netflix #4

Ik zag die video met die hond en nu wil ik ook

2 likes

Kijkt iemand Adem in, adem uit op Videoland? Ik vind het echt een goeder serie! Jelka van Houten doet het echt heel goed vooral

7 likes

Ja ik vind t ook leuk! Eigenlijk is ze gewoon een seriemoordenaar

3 likes

Vond maid echt een top serie, iemand die iets weet wat hier een beetje op lijkt?
Of een andere goede binge watch, wel Engels

2 likes

Schijnt met de freedom of information en public record laws in Florida te maken te hebben, waardoor politierapporten daar veel makkelijker in te zien zijn door journalisten.

2 likes

Ik ben Maid aan het kijken… wat speelt Andie McDowell goed zeg!!

7 likes

Iemand al Wheel of Time gekeken? Zie hele wisselende recensies.

Ben ook benieuwd zie meer slechte dan goede iig. Wel jammer want had gehoopt op zoiets als game of thrones, zo’n serie waarin je helemaal op kunt gaan. Denk dat ik zo even de eerste aflevering ga kijken.

goed irritant ja

Net de eerste aflevering van Wheel of time gekeken. Ben niet echt onder de indruk. Beetje LOTR-achtig maar dan b-niveau en oppervlakkige personages.

Kijkt iemand ook BuZa? (Nieuwe Nederlandse serie, staat op NPO+)

Net aan begonnen, intro is duidelijk beetje gejat van Homeland.

6 likes

Iemand hier of in een ander topic schreef over Modern Love. Werd helemaal enthousiast, maar die eerste aflevering/scènes?! Zo irritant die doorman, en dat zij er dan in meegaat. Kan daar niet tegen. Hoop dat de rest wat leuker is.
Edit: Oke de rest van de aflevering was wel leuk.

3 likes

ik ben hier aan begonnen, zat er meteen helemaal in en vind het echt leuk!!

heb jij of iemand anders misschien nog tips in hetzelfde genre? maar niet buffy, meer sabrina of die winx remake achtige dingen, die vond ik ook leuk

@RubyBlue denk dat ik dat was, elke aflevering is gelukkig anders dus als je iemand irritant vind hoef je die niet meer te zien :grin:

The Magicians vond ik ook erg leuk. Ik heb alleen de eerste 2 seizoenen gezien maar wil wel graag de rest ook zien.

Hanna op Prime is ook wel een beetje dat genre denk ik?

@Bergamot heeft misschien ook nog wel wat tips

3 likes

Wat grappig over Maid, ik lees net dat Margaret Qualley (Alex) echt de dochter is van Andie MacDowell (Paula).

3 likes

Aanrader op Disney+: Mr Inbetween! Komische Australische misdaadserie over een huurmoordenaar. Korte afleveringen van 20-30 min, kijkt heel makkelijk weg!

4 likes

The magicians idd! Wynonna Earp vond ik ook heel leuk maar die staat niet meer op Netflix en was wel wat meer buffy-achtig.
Sleepy hollow misschien?

Ik vind supernatural te eng en dit kon ik allemaal prima kijken :grimacing:

2 likes

Aaahh hoeveel afl heb je geprobeerd? 1e paar afl zijn miss beetje creepy maar t is zooo’n goede serie

@Bergamot Thanks gals ga het checken nadat ik fort salem heb afgekeken
Zag gister trouwens ook nog een reclame voor wheel of time (op prime ook), zag er ook wel nice uit

2 likes

Ja 3 ofzo? Na de winbago dacht ik “I’ll pass”