Gister Red Notice gekeken, ik hou van zulke actie/comedy’s. Maar kan me voorstellen dat andere ‘m slecht vinden.
Late to the party, maar ik heb Lucifer in 2 weken gebinged loved itt
Ik heb hem gister ook gekeken! Hij was soms wel flauw en voorspelbaar, maar toch heel vermakelijk!
Ik kijk nu The Guilty echt fucking spannend
Echt hele goeie film & ik heb wel traanogen gehad
Ik HOU van Ryan Reynolds. Zijn humor en sarcasme, heerlijk. Vond het echt een hele vermakelijke film.
Ik ooook! Hitmans Bodyguard is ook een favoriet met hem in beetje zelfde stijl.
Ik kijk er echt naar uit om Red Notice morgen te zien! Mijn 3 crushes Ryan, Dwayne en Gal in 1 film.
Heb The Hitman’s Bodyguard ook al 3x gezien, alleen de sequel vond ik wel een stuk minder.
Ahh jammer dat die minder is… moet ‘m nog zien, maar had het wel een beetje verwacht.
Veel plezier morgen
Ik heb Red Notice tot nu toe half gezien, maar ik vind hem echt leuk. Ik hou sowieso wel van die hersenloze actie wegkijkers en ik vind de humor van Ryan Reynolds, hoe slecht ook, fantastisch
Één van de weinige series waar ik nog een aantal dagen over na heb gedacht toen ik het had afgekeken. Vond het echt heel goed.
Om nog maar te zwijgen over Deadpool. Heb daar zo hard om moeten lachen. Vind ook de humor die Ryan en Blake hebben samen zo ontzettend leuk.
Heb de laatste aflevering van superstore gekeken Ik haat t als series eindigen. Maar deze had wel een happy end dus dat was wel fijn.
heb net weer prime genomen en zie seizoen 2 van modern love er op staan ik vond het eerste seizoen echt zulke lieve en ontroerende afleveringen tussen zitten.
het is gebaseerd op een 17 jaar lopende column in de new york times, elke aflevering en column een ander verhaal waarin mensen hun liefdesverhaal vertellen door middel van ingezonden brieven (als ik het goed heb begrepen)
aanrader voor wie van romantisch dramatische verhalen houdt! ik denk dat ik het de beste romantische serie vind die ik ken
Oh my god ja, ik wil dit herkijken dank voor de tip! Hoe vond je (seizoen 1) aflevering 3 met Anne Hathaway? Is mijn lievelings. Vond het echt geweldig geacteerd (die depressieve episodes) en daarna nog veel over opgezocht en over nagedacht.
Ik ben (lekker laat) de 12 van oldenheim aan het kijken en het voelt echt als een raadsel waar ik lekker de hele dag naar kan kijken
Alex is al jaren serie expert bij de vpro gids dus dat is niet random
ja prachtig! die is mij ook het allermeeste bijgebleven, heel sterk en zo goed geacteerd inderdaad
You eindelijk helemaal gekeken. Damn haha
Ik kijk Tiger King 2, krijg echt weer helemaal die lockdown vibes haha
Nu bij YOU seizoen 3. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Behoorlijk creepy zeg.