Series & Netflix #4

Ik loop echt achter met You nu pas bij S2E7.
Vind die gast toch echt een lekkerding maar ook een creep.

1 like

ben aan on my block begonnen, s2 nu en ik ga stuk om chivo ook al is het zo dom :sob:
en jamal doet me beetje denken aan nick van new girl :blue_heart::blue_heart:

Creep vind ik toch wel een understatement haha

1 like

Straks begint die nieuwe serie over Chucky op Fox en ben heel benieuwd, heb er echt zin in. Love Chucky

1 like

Canā€™t wait

24 likes

Yesssss

Ik kijk de 2e aflevering van Dopesick, zit best
goed in elkaar

Ik ben bij aflevering 5 van Chucky maar ik vind het zo ongelofelijk kut dat ik het niet meer ga afkijken. Wat een stompzinnige serieā€¦veel te weinig horror en veel te veel Brugklas van de NPO.

Heb jij al aflevering 5 gezien? Hoe danšŸ˜±

Ik vind het ook echt een goed seizoen.
Macaulay steelt voor mij wel de show hoor

Is in Amerika al bijna een maand lang geleden afgelopen, dus via de donkere steegjes vermoed ik:P Vond de 1e 5 goed en de laatste 5ā€¦no comment.

1 like

Iets met niet kunnen wachtenā€¦ :wink: maar ben benieuwd hoe nu verder. Sowieso vraag ik me af wat de makers nog in het vooruitzicht hebben.

Ja, weet dat het inderdaad al uitgezonden is. Ik doe al 2 maanden mā€™n best om spoilers te vermijden :sweat_smile:

Ik ga de komende afleveringen maar opsparen, denk ik. Vind het echt ruk om steeds tot woensdag te moeten wachten.

Is er een site waar je chucky gratis kunt terugkijken?

@Lipglossy ik ben begonnen met Fort Salem :sunglasses: best wel campy maar op een goede manier

1 like

Veel plezier! Ik heb vorige week seizoen 2 afgekeken, er komt ook een 3, wordt het laatste seizoen

1 like

Love Hard is echt zoā€™n leuke kerstfilm. Hardop gelachen

11 likes

I may destroy you gekeken, wat een heftige serie zeg! Blijft wel even hangen. Vooral de laatste aflevering echt goed. Las dit erover, wel mee eens.

edit: oh huh zie nu dat het artikeltje geschreven is door een van de hosts van Televisiƫ haha, random.

Hebben meer mensen deze serie gekeken? Wat vonden jullie?

7 likes

Een van de beste series die ik gezien heb.

3 likes

Eens met @Daelyss, maar dat zeg ik altijd over deze serie haha. Vind ook dat iedereen Pose moet zien eigenlijk.

3 likes

Ik ben weer Narcos Mexico gaan kijken (seizoen 3) maar ik ben echt alles vergeten haha. Op Netflix staat wel een recap maar die is zo flashy gemaakt dat ik er nog steeds weinig van begreep

2 likes