Series & Netflix #4

Wie is je lievelingskarakter? Mijne Garrett en Sandra

Maar ik ga stuk om iedereen hoor

1 like

Haha ja sowieso Garrett!

En Bo🤙

1 like

Hahahahha ja ook, het is gewoon gr8.

1 like

en Cheyenne! Mateo vind ik dan weer irritant

3 likes

Love it dat the Office weer op Netflix staat, kijk het nu voor de vijfde keer ofzo, blijft voor mij toch wel de grappigste serie ooit

4 likes

Sorry maar waarom noemt niemand Dina?!

3 likes

Sowieso is Dina echt de leukste!

En Bo met die geluiden die hij altijd maakt hahaha

2 likes

Helemaal vergeten!!

1 like

Lovehard is een leuke film!!!

2 likes

Ah ja love Ronnie! Maar ik heb af en toe medelijden met Demi, Ronnie is echt een groot kind😭

1 like

Ja lijkt me echt vermoeiend met hem samen te zijn. :rofl:

1 like

Laatste aflevering seizoen 3 van You:

Samenvatting

Die tenen GATVERDAMME

ok twijfel nog wel of het erger was dan die vleesmolen van vorig seizoen

1 like

Heeft iemand de serie Made for Love gezien? Ik heb nu twee afleveringen (zijn maar 25 minuten) gezien en ik weet nog niet goed wat ik er nu van vind behalve interessant genoeg voor nu om door te kijken.

1 like

Zijn hier mensen die nog Doctor Who kijken? Ik had het na Capaldi helemaal opgegeven, maar wat ze nu maken is zo leuk. Ik kijk weer echt met plezier naar Doctor who haha.

1 like

Ik kijk Normal People, wel lief!

2 likes

Echt een van mijn lievelingsseries van de afgelopen jaren!

2 likes

Nou dat begrijp ik wel, wat een bijzondere serie. Mooi hoe gelaagd de karakters waren, kon me erg identificeren met de beide hoofdpersonages. Goed ook hoe consent duidelijk wordt weergegeven in de eerste afleveringen.

2 likes

al gezien? :heart_eyes:

4 likes

Vorige week begonnen aan You, ik ben nu bij S02E05. :sunglasses: Wat een topserie.

Ben nu bij aflevering 5 van het 10e seizoen van American Horror Story en moet eerlijk bekennen dat tot nu toe de serie me wel boeit. Beter dan seizoen 8 en 9. En Finn Witrock is ook altijd weer een genot om naar te kijken. En een leuk extraatje dat Macaulay Culkin ook een rol heeft.

1 like