De boeken van Jussi Adler-Olsen worden verfilmd toch? Denk dat dat ook wel in dat straatje gaat passen.
Edit: of The Valhalla Murders misschien? Of Rejseholdet?
De boeken van Jussi Adler-Olsen worden verfilmd toch? Denk dat dat ook wel in dat straatje gaat passen.
Edit: of The Valhalla Murders misschien? Of Rejseholdet?
Springfloden misschien? Heb zelf alleen de boeken gelezen maar is een goed verhaal en de serie wordt ook goed beoordeeld.
En als het niet per se Scandinavisch hoeft te zijn: broadchurch en mare of easttown
Ik ben bij seizoen 3 van This is Us en jeetje ik wil net zo’n mooie liefdesrelatie als alle hoofdpersonen. Met op een gedeelde plek op 1 Jack en Rebecca & Randall en Beth Ah nee ook Toby en Kate. Allemaal zo mooi. Wat een liefde en goede ouders ook. Haha ok het is een serie maar het is zo mooi gemaakt.
Ben nu bij aflevering 6 van Midnight Mass en worstel me er echt doorheen, maar afzetten doe ik ook weer niet omdat ik toch niets anders heb om te kijken.
Weet je zeker dat dat de goede titel is, want verhaallijn lijkt niet overeen te komen van wat ik lees haha
Je vraagt om soortgelijke films en deze film heeft dezelfde vibe, niet dezelfde verhaallijn.
Ah zo haha sorry
La casa de las flores
Las chicas del cable
Velvet
Vivir sin permiso
Élite
Die eerste is Mexicaans, de rest komt uit Spanje.
Ik ben begonnen aan Superstore en ik lig dubbel. Echt een grappige serie
Ja en zoveel afleveringen/seizoenen
Ik kijk Below Deck Mediterranean en Joao is zoo verschrikkelijk. Blijft maar praten over zijn leven in Zimbabwe en hoe hij daar geleerd heeft dat autoriteit/ de overheid niks voorstelt en dat hij dus geleerd heeft niet zomaar dingen van anderen aan te nemen = hij ziet zichzelf beter dan iedereen.
Enige lieve was toen Brooke sliep en een paar foto’s met haar namen en hij terecht hen stopte omdat Brooke zelf geen nee kon zeggen
Ah ik zit Ronnie: voor altijd samen te kijken en ik vind het zo schattig dat die ook een babyshower wil! Hij was even bij die van Demi en vond het zo leuk dat die zich afvroeg waarom een man nooit geen babyshower krijgt. Alleen zijn eisenlijstje was wel weer next level hahaha
Ja het pakt mij helaas ook niet! Altijd jammer als andere het wel leuk vinden haha
John Q gekeken, schijnt nieuw op netflix te zijn maar al een film uit 2002, met Denzel Washington.
Goede film, zielig en schrijnend vooral omdat het de waarheid is.
Ik moet zo vaak hardop lachen om die serie
Ik ook!!
Ik heb gelukkig mijn vriend ook verslaafd gekregen. Al is het soms té droog wat hem betreft
Haha mijn vriend is al bij seizoen 5 en ligt elke avond dubbel.
Ik: ‘Nee is niks voor mij denk ik…’
Toch geprobeerd en nu ben ik hooked
Begonnen aan de serie Midnight Mass, tot nu toe wel goed, veel creepy vibes. Het is ook van dezelfde makers als Haunting of Hill House/Bly Manor.
Voor de liefhebbers: Gossip Girl S1 en S2 staan op Prime xoxo