Ik zie dat t genre horror is. Is het echt gruwelijk en met veel bloed?
Nee valt echt heel erg mee!
Nav berichten hier midsommar gekeken, wat een bagger en een verspilling van m’n tijd zeg
Echt??? Wow ik vond hem echt fantastisch, als ik die muziek hoor krijg ik nog kippenvel
Haha ja ik vind het echt fascinerend hoe dat dus kan verschillen voor iedereen
Begonnen aan Guida Astrologica Per Cuori Infranti (Netflix), maar kom er niet doorheen. Jammer, leek me wel leuk maar tis echt heel saai
wow dit heb ik ook, kroop echt onder mn huid
Nee dat kan ik niet kijken op de nldse prime, super irritant, zit ook nog steeds te wachten op de overige seizoenen van the magicians.
Zag net wel dat alle seizoenen van Angel op Disney staan, weet wat ik de komende weken ga kijken
Hebben jullie dan ook Hereditary gezien? Ook zo fucking heftig en creepy maar zooo goed.
Heb ik gezien maar vond ik mwah. En totaal niet te vergelijken met Midsommar
@Kaaskroketje ik ben wel benieuwd naar wat je dan niks vond?
Oh dat vind ik wel, qua horror type zijn er heel veel raakvlakken. Trauma, rouw, cult. En dezelfde regisseur.
Uuurgh ik zie dat t idd niet meer op Netflix staat en ik had juist hoop op t derde seizoen 🥲🥲🥲
Ja ik vind het ook mega irritant dat the magicians er niet verder op staat! Margot wordt echt zo vet in seizoen 3 en 4.
Ik heb van een vriendin van m’n zusje alle dvds van Buffy en Angel gekregen
Maar ik zit te twijfelen om prime te pauzeren en Disney te nemen om te kijken of dat wat is.
Ik vind de 5/10 van @Hejira nog mild. Zo’n voorspelbare film en echt slecht acteerwerk. Echt vanaf de eerste scène al. Heb 'm alleen afgekeken omdat het grappig werd omdat we steeds zelf gingen voorspellen wat er gezegd zou worden en gebeuren.
Vraag me echt af of ik nou zo’n retard ben dan
Maar hebben jij of @Hejira of iemand anders een tip voor een echt goede film van hetzelfde genre?
Ik kan weinig goeds vinden op Netflix
Nee joh, smaken verschillen toch. Was ook niet vervelend bedoeld naar jou hoor.
Ted Lasso is zo goed, de twee seizoenen afgekeken en echt zo hard gelachen.
Misschien The Invisible Man. Had het idee dat ze de vibe van die film een beetje probeerde te kopieren, maar dat is wel echt een hele goeie.
Uuurgh m’n partner kijkt nu outer Banks het tweede seizoen en ik trek het echt zo slecht dat ALLES de hele tijd mis gaat.
Ik vind het ook echt een stomme serie
Ben Kastanjemanden aan het kijken en ik vind Nordic noir zo spannend altijd, en het is ook op plekken waar ik veel kom dus nu schijt ik gelijk in m’n broek
Iemand nog een tip voor een soortgelijke serie? Ik ken best veel nordic noir, Forbrydelsen, Bron, Sorjonen enzo heb ik al gezien, maar misschien heeft iemand nog een suggestie (kan wel nordic noir googelen maar ik bedoel echt tips)