Veel plezier met de laatste afleveringen van het seizoen. Ze zijn zó goed!
Ik kijk The IT-crowd, hele oude serie maar ik herken de IT-afdeling van mijn werk er zo erg in
Blij dat ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo…
Ik heb gisteren A Boy Called Christmas gekeken en ik vond het echt een leuke kerstfilm.
Ik heb dit net aangezet, wat zien ze er allemaal jong uit joh!
Heeft iemand rtlXl abbo?
Ik wil weten of je dan álle gtst afleveringen kan zien, met videoland namelijk niet
Het zijn ook twintigers
Ja maar ik vind ze er allemaal begin twintig uit zien en niet midden twintig!
Ik twijfel of ik dexter opnieuw zal kijken, of in elk geval de eerste seizoenen, zodat ik daarna dexter new blood kan kijken.
Verder is er toch momenteel niet zo veel wat ik wil zien.
Ik kan trouwens niet wachten op hbo max! Ik ga dat meteen nemen als het er is, eindelijk een heel nieuw aanbod erbij.
Remake Sisi verbreekt alle records en krijgt nú al een tweede seizoen | RTL Nieuws
Ik ben echt heel benieuwd naar deze serie!
Volgende week op de npo
Nice! Ik vergeet steeds dat het al bijna 2022 is, haha
Wow Sisi op tv staat voor mij gelijk aan Romy Schneider dus dit wordt wennen
Oh hier ben ik ook heel benieuwd naar
die scene op die boot in selling sunset met chrishell en die dude (robert) die haar wel ziet zitten
what did i just watch???
Ik zag ook Selling Tempa staan, iemand die dat al gekeken heeft? Is het echt, zoals ik denk, een slap aftreksel van Selling Sunset 🥲
Oooh leuk, ben benieuwd. Vond de films altijd leuk
Ik ben bij aflevering 3. Zelfde concept, andere mensen. Als je één op één Selling Sunset verwacht, dan ga je het misschien een slap aftreksel vinden. Ik vind het wel weer vermakelijk.
Maar nog belangrijker: seizoen twee van de Verhulstjes staat op Videoland
Gertjeeeeeee, ik ga zo heerlijk bingen.
New Blood is een aanrader! Ik kan elke week niet wachten tot de nieuwe aflevering. Heeft echt weer de vibe van de eerste (beste) seizoenen van Dexter.