Series & Netflix #3

Ik wilde ook Jane the Virgin aanraden haha maar je was me voor!

5 likes

Grace and Frankie

2 likes

Series:
The Good Place
Valeria
Gossip Girl
Derry Girls
Love
Insecure (HBO)
Girls (HBO)

Meer reality series:
Selling sunset
Instant Hotel
Queer Eye
RuPauls Drag Race

Films:
Costa (de film)
Clueless
Crazy Rich Asians
She’s the man
The Holiday
Forgetting Sarah Marshall
Along came Polly

Ik heb even Netflix geopend en doorgescrollt haha

4 likes

Jaaa! :star_struck:

1 like

Ik blijf elke keer Friends opnieuw opstarten! Kan geen genoeg krijgen hiervan!

Verder Lucifer, Glow, Gossip girl

2 likes

Valeria
The hooked up plan
To all the boys i loved before
We are the Millers
Just go with IT
Muriel’s wedding
Mama Mia 1 & 2
The Princess and the frog
Rapunzel
The Princess diaries
Sausage party
Chasing Liberty
Bon dieu 1 & 2
Papa ou maman
Begin again
Wild rose
Eurosong festival contest: the story of fire saga

Edit: en als het gaat om even alles te vergeten en niet perse hardop te hoeven lachen maar gewoon genieten vind ik the baby driver echt fantastisch! Net een lange videoclip waar je naar kijkt.

Minoes en mijn bijzondere rare week met Tess zijn leuke en goed geacteerde Nederlandse kinderfilms

2 likes

Voor wat lekker slechte/cheesy films die mij goed lieten voelen.

Identity thief
Life of the party
Accepted
Intern
The fundamentals of caring
Popstar: never stop never stopping

1 like

Ik heb 'm hier al 100 keer geplugd geloof ik, maar nog een keertje: A-Typical.

Echt super underrated.

8 likes

Vond ik ook echt leuk!

1 like

The rookie staat op videoland :grin:

Ik heb Love On THe Spectrum uitgekeken. Vond het zo leuk!!! Michael en Mark waren echt fantastisch, zo’n interessante mensen! Geweldig hoe gepassioneerd Mark over dinosaurussen praatte en lijkt mij echt super leuk om een dagje met hem een dino tour te doen.
Ik wist niet dat autisme zo moeilijk vast te stellen was bij meisjes. Moet echt moeilijk zijn om pas op je 18e ofzo gepaste hulp te krijgen.
Ik hoop echt dat al die deelnemers de liefde van hun leven vinden, gun het hen zo!

Ik ben deze week begonnen met Selling Sunset, echt fantastisch ook al is het volgens mij wel heel nep soms. Ik vind Romain (die vriend van Mary, of inmiddels man denk ik) echt zo’n leeghoofd. Op alles wat Mary zegt reageert hij ‘hmm’ of ‘I don’t know’.

3 likes

Ja, echt alsof je daar geen conversatie mee kan voeren? Vindt ze (op wat ik in de serie zie) totaal niet bij elkaar passen :joy:?

Morgen komt Million dollar beach house op Netflix. Ben daar ook wel benieuwd naar.

1 like

Haha ja inderdaad, alsof hij niks begrijpt en ook helemaal nergens een mening over heeft (behalve dat het plannen van een bruiloft een ‘girl thing’ is, wtf). Ik vind ze ook echt niet bij elkaar passen

2 likes

hahaha ja behalve als het om de gastenlijst van zijn vrouw gaat!!!

Sowieso snap ik niet op basis waarvan die twee nou een relatie hebben. Het is in ieder geval niet communicatie.

3 likes

Ik denk dat het voor een stuk meespeelt dat Engels zijn moedertaal niet is. Ik zou me ook minder diepgaand kunnen uitdrukken, met kortere zinnen, in het Frans dan in het NL/Engels. En in S3 vond ik hem minder leeghoofdig mbt de Davina fittie

Ja ik denk ook dat dat wel meespeelt hoor, maar zelfs in heel gebrekkig Engels kun je wel een soort van duidelijk maken wat je mening over iets is en niet alleen een beetje hmm mompelen.

haha ik ben nu in seizoen 4 en ik vind het echt heeeerlijk

Waar kijk jij de seizoenen na seizoen 2?

hiero: https://www.hayu.com/
staat super veel amerikaanse reality op, alle housewives series etc en is gewoon in nederland te bekijken zonder vpn of zoiets.