Series & Netflix #3

Fantastisch, dankjewel :heart_eyes: Wie is jouw favoriete housewife? Bij mij gaat het tussen mij Luanne (want supervals en neerbuigend, gegarandeerd iedere keer gemene opmerkingen als ze ergens bij is) en Bethenny (vind ik vaak best wel grappig uit de hoek komen en nog blijk geven van enig kritisch denkvermogen).

Haha ik denk Bethenny en Alex, die laatste is echt zoveel beter geworden sinds seizoen 1. En Ramona, ik vind haar zo grappig.
Ik haat Jill, vooral in seizoen 3 en 4. Ohhh, maar seizoen 3 is echt wild, dat moet je echt zien. :heart_eyes: Ik ben echt verslaafd haha heb al mijn andere series aan de kant geschoven hiervoor.

1 like

@Diederik Ik ben nu seizoen 1 opnieuw aan het kijken omdat ik echt geen flauw idee had hoe het ook alweer eindigde. Gelukkig zijn het korte afleveringen dus ben ik er zo doorheen. Hoop vanavond nog aan seizoen 2 te kunnen beginnen. :smiley:

2 likes

Ik lig ziek in bed dus heb vandaag seizoen 2 afgekeken. Ga nu aan Good Girls beginnen denk ik. Hoor ik ook veel goeds over!

Ik heb het nieuwe seizoen van Selling Sunset ook weer in een dagje gekeken. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel snel vind. Normaal kan ik niet wachten op nieuwe seizoenen, maar deze komen zo snel achter elkaar dat het wat veel is.
Anyway ik vind Maya dus echt steeds meer negatief opvallen. Ze zit continue te stoken in drama maar wast dr handen in onschuld. Ze zegt het op zo’n manier dat zij het niet lijken te merken, maar ik vind het behoorlijk schijnheilig.

2 likes

Ik ben seizoen drie van selling sunset ook aan het kijken maar ik vind veel te veel focus op hun eigen drama, te weinig huizen. Heb me net door die eindeloze aflevering met de scheiding doorgeworsteld, het hield maar niet op en ze hebben allemaal ongeveer 300x hetzelfde gezegd. Ik heb zo helemaal geen zin om verder te kijken.

Het tweede seizoen van Trinkets staat online!

2 likes

heb je het al gezien? ik ben benieuwd of het wat is, als het een teleurstelling is ga ik het niet kijken!

Ik heb tot nu toe 2/3 afleveringen gekeken en daarna even niets (zegt al genoeg haha, zit er niet helemaal in). Tis gewoon anders… en ik erger me aan Hjørdis (goh).

Ga 't uiteindelijk wel afkijken denk ik

wat jammer, nu twijfel ik of ik het nog wel wil zien of niet. ik vind hjordis bloedirritant dus weet niet of ik mijzelf een plezier ga doen hiermee. kan nog steeds niet geloven dat ze uitgerekend over hjordis een spinoff gemaakt hebben, hoezo???

1 like

@Xiomara ik heb een deel van de eerste aflevering gezien maar vind het echt nog niet leuk. Mis het drama van de school waar ze eerst werkte en vind hjordis inderdaad ook bloedirritant.

2 likes

Ik las ergens dat Grey’s Anatomy van Amazon Prime verwijderd gaat worden maar kan het nergens meer terugvinden…? Iemand die dit toevallig kan bevestigen of ontkrachten?

Gister Million dollar beach house gekeken, mweh ik vond het niet zo. Iedereen vindt zichzelf zo belangrijk en leuk. Vond deze serie echt een domper na Selling Sunset

Echt hè! Ik heb het toevallig gisteren ook uitgekeken. Geen sprankelende persoonlijkheden als selling the sunset. Te weinig drama.

Ik kijk million dollar beach house maar het is echt walgelijk

3 likes

Ik ben halverwege het derde seizoen van the sinner en ik vind er niks aan. Ik weet niet eens wat het “mysterie” is oid.

Toenstraks heb ik de 4e (?) aflevering opgezet van het nieuwe seizoen van Lucifer en ik vond het zo matig dat ik het gewoon heb afgezet. Ik vind de verhaallijn zo middelmatig maar dat vond ik vorig seizoen ook al, de enige reden waarom ik verder zou kijken is de acteur.

2 likes

Het derde seizoen van sinner was ook echt het niet interessant, eigenlijk heb ik nog 3 episodes te gaan maar ik heb gewoon geen zin.
Ik merk dat bij lucifer ook, het is ok maar bij de laatste aflevering weet ik eigenlijk nogsteeds niet precies wat nou echt het verhaal was.

1 like

Ik ben ook gestopt met The Sinner seizoen 3, echt zonde want vond seizoen 1 zo goed! Maar het derde kon me echt totaaaaaal niet boeien.

3 likes

N.a.v. die real estate drama’s. Weet iemand hoe dat zit met de betaling van die makelaars? Leven zij puur op de commissie? Of krijgen ze ook een salaris en is de commissie een bonus? En hoeveel commissie zou de agent krijgen en hoeveel het kantoor? Ik vind dit echt interessant :wink:

Is dat die zwart/wit aflevering? Die was me een partijtje kut inderdaad. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden.