Zo trinkets in 1 dag uitgekeken. Waarom lees ik hier niks over t is zo leuk
Omdat seizoen 1 al heel lang uit is maar ik vond het ook leuk! Ben benieuwd naar seizoen 2 (al moet ik dan nog wel ff een recap kijken)
Haha ow vandaar
Ik vond het een oké film, maar het verhaal zo simpel. Vooral die man was zo irritant.
Samenvatting
Vanaf het begin is hij al dronken en altijd net te pushy. Plots haar liedje beginnen zingen tijdens zijn concert?? Dan wordt het nog erger en is hij constant dronken en aan de drugs. Ja wat heb je daaraan? ik snapte gewoon de epische liefde niet? Meid is beter af zonder hem. Hij had alle resources en steun om beter te worden.
Liedjes vond ik wel super leuk en lady Gaga heeft het echt heel goed gedaan! Het was gewoon voorspelbaar en een beetje saai? Ik heb veel meer genoten van de Eurosong film
Thanks voor de film trip! Is een schotse/Britse film? Kans groot dat het idd dan veel leuker is
Nu weer een half jaar zonder Lucifer. Tom Ellis is zo vreselijk sexy. Het seizoen was ook weer helemaal fantastisch.
Ja dit. Ik heb hem net gezien, maar vond hem heel erg tegenvallen! Misschien ook te veel van verwacht…
Ik heb het ook gezien, vond het prachtig
Yesss nog 2 weken tot (eindelijk) S2 Undercover
Ik ben sinds kort Real Housewives of New York aan het kijken op Netflix en ik ben echt flabbergasted. Heb nu net eerste seizoen uit en merk dat ik er met iemand over moet praten. Ben ik nou gek of zijn dit echt hele, hele vervelende vrouwen? Wie haten jullie het meest?
En zijn Real Housewives of Beverly Hills en Atlanta net zo erg, of is NY de beste?
Voor het eerst A Star is Born gezien, leuk!
Ja ugh Davina is zo’n feeks. Ook toen het over die scheiding ging dat ze toen samen met Christine nog even die Justin ging verdedigen want hij was zo aardig tegen ze op feestjes. Echt stfu hoor.
Wat ik trouwens wel grappig vond is dat Christine er op haar bruiloft qua haar en make up precies hetzelfde uitziet als altijd, omdat ze in het dagelijks leven altijd al zo over de top opgemaakt is.
Ik kijk beverly hills nu en het is fantastique
Ja Brits idd! En Jessie Buckley speelt de hoofdrol en dat doet ze echt fantastisch. Zij kan ook zingen joh, heel vet. (Nu niet hier met te hoge verwachtingen naar toe gaan. Valt deze straks ook wat tegen xd)
Mening a star is born"
En helemaal eens met dat de epische liefde niet echt overkwam. Het enige wat ik kon denken was dat haar vader echt een zaak hooi is een dat lijkt deze man vast wel oké naast. Hij is versláafd en wil toch niet echt zelf veranderen want anders was er idd genoeg hulp. Dat hij verslaafd is vijf ik wel heel triest, maar nog triester vond ik hoe hij omging met haar roem en zijn aftakeling qua roem. Die broer er toen nog bij. Ja het was het gewoon allemaal net niet nee, haha.
Ik kijk biohackers, Duits, beetje slecht geacteerd soms maar het verhaal is spannend en origineel en ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Aanrader voor een lekkere wegkijkserie
Ja ik heb deze van de week ook uitgekeken. Ook een traantje weggepinkt. Jammer dat het nu afgelopen is, vond het zo’n leuke serie! En de actrice die Lady Mae speelt is 67 in het echt! Wow
Zij is echt een baas, een van de sterkere personages van de serie. En Bisshop is zijn fluwelen tracksuits
En zijn oranje bril! Die springt er ook lekker uit steeds .
De rode ook
Hebben jullie aanraders voor series of films waar je vrolijk van wordt? Mag ook cliché of heel bekend zijn maar kan zelf momenteel niet zoveel bedenken
Jane the Virgin vond ik heel leuk om te kijken. Niet al te spannend.