Series & Netflix #3

OMG @Boommm Het was inderdaad echt bagger, dat einde! Ook zoveel dingen die echt totaal onlogisch zijn met deze ontknoping en ook niet uitgelegd worden (waarom zat die Matt op Pia te wachten voor haar deur nadat ze zijn computer had bekeken bijvoorbeeld, dat wordt echt überhaupt niet uitgelegd)

Ja de makers probeerden echt te hard er nog een laatste onverwachte wending aan te geven, wat keihard gefaald heeft. Sowieso, er in de laatste aflevering nog wat nieuwe karakters ingooien waar het uiteindelijk allemaal om draait :roll_eyes: En echt alles was ongeloofwaardig in die aflevering. Ze hadden beter bij die Matt kunnen blijven en in de laatste aflevering het hoe of wat en waarom verder uitwerken tussen hem en Nick. Nu haalde het de hele serie onderuit vind ik.

1 like

Ik bingewatch dit nu op prime, vind het echt prachtig. Vooral de bipolar aflevering met anne hathaway vond ik de depressie-periodes heeel goed neergezet

2 likes

Lol mijn vriend wist dat ik Below Deck aan het kijken was dus hij was hier afgelopen weekend en hij zei ineens oh je mag best 1 aflevering Below Deck kijken hoor. Eindigde met dat we alles hebben gekeken samen haha (van seizoen 2). Hij is nog meer verslaafd nu volgens mij, zondag echt net ogen open en het was meteen gaan we weer Below Deck kijken? hahaha.

Wel jammer dat op Netflix van de gewone het begint bij seizoen 3. Is dat wel leuk om dan te kijken? Heb nu die andere versie gekeken.

3 likes

Is Clickbait een beetje de moeite waard?

2 likes

Ik vind het op de een of andere manier heel vertrouwd dat Shaggy uit Scooby Doo in Good Girls speelt :heart: Seizoen 4 is ook weer lekker trouwens

2 likes

Ohhh ja ook een nieuw seizoen! Heel goed he. Hou ook van die podcast.

1 like

Kent iemand hier de serie “Any day now” nog? Was ‘vroeger’ een van m’n favo’s, volgens mij zond net 5 het toen uit.
Ging over 2 vriendinnen en de verhaallijnen waren van t heden en t verleden, soort coming of age. Ik herinner me dat racisme een groot thema was, vond het zo indrukwekkend en mooi altijd maar ik heb het nooit ergens terug kunnen vinden!

Ja ik keek het ook! Beetje feel good maar ook soms wrang tav racisme en impact op kinderen

Net5 had sws een goeie inkoper ofzo. Echt fijne series; Cold case, Medium, the Guardian etc

1 like

Ik ben ZO gelukkig, ik kom erachter dat American Horror Story te zien is op Disney+. Echt m’n faaaavoriete serie en heb nu 3 seizoenen te bingen

3 likes

Weet je of het nieuwste seizoen er ook op staat toevallig?

Even voor je gekeken, t/m seizoen 9 staat erop!

1 like

Dankjewel! :grin:

Je mag best een keer op m’n account kijken hoor als ik ‘m gezien heb?

1 like

Ik vond het goed wegkijken

1 like

Ha, ik heb Reign via de bieb kunnen huren. Nu kan ik weer verder kijken.

1 like

Ja m’n vriend en ik vinden t heel spannend en goed!

Super tof van je! Ik mag gebruik maken van het account van mijn broer, maar toch bedankt, erg lief! :kissing_heart:

Oh ik vond dit wel echt gaaf! haha en haar accent is inderdaad super Amsterdams.

1 like

Heb Clickbait er gister uiteindelijk in 1 keer doorheen geramd en dat was maar goed ook want

Samenvatting

dit is typisch zo’n serie waar je twee afleveringen van kijkt en dan totaal vergeet verder te kijken.
En dat bedoel ik niet perse negatief, maar het is absoluut niet iets wat blijft hangen of waar je nog weken aan terugdenkt.
Het is een soort onenightstand, leuk zolang het duurt maar zodra je deur uit bent denk je er nooit meer aan.

Op zich een heel aardig verhaal, en was op het laatst toch nog semi verrast, want ik dacht vanaf aflevering twee zeker te weten dat het Matt was.
Er is veel mis mee, maar echt prima om te bingen in 1 of 2 dagen.
Eigenlijk het enige waar ik me echt mateloos aan ergerde was die vreselijke zus. In real life was die vrouw al 37 keer opgepakt voor belemmering van een lopend onderzoek/rechtsgang. Echt tyfus irritant hoe ze overal met haar pikneus bovenop zat, zelfs tijdens gerichte politie acties. Echt, hou op met me.

Maar, nogmaals, niet goed maar echt wel prima ‘regenachtige zondag’ entertainment.

5 likes