Ohhh wij vonden het juist heel spannend! Hoe het in ons hoofd blijft moeten we even meemaken, we vonden het wel heel meeslepend iig! Net afgekeken!
omg leuk Kate Walsh komt terug in seizoen 18 van Grey’s Anatomy als Addison Montgomery
Weet iemand hoe laat LCDP online komt?
Het staat er bij mij al op!
Jaaa nu bij mij ook!
De afgelopen dagen de Turkse serie bir baskadir gekeken en ik vind het echt een aanrader! Ik zit nu ik alle afleveringen heb gezien er nog helemaal over na te denken in mijn hoofd. (Waarom maar 8 afleveringen 🥲) Het gaat over verschillende soorten mensen in Turkije met allemaal hun eigen achtergrond, struggles en mentale problemen.
Hoe irritant is het hoofdpersonage van Never Have I Ever in seizoen 2
Echt he!
Eerste helft nieuw seizoen Casa de Papel staat erop Weet nog niet of ik er binnenkort aan ga beginnen, want de tweede helft komt pas in december.
De nieuwe afleveringen van Marie Kondo ga ik zo wel kijken.
Deze serie vond ik ook een goede serie, een keer wat anders dan de standaard Turkse series. Ik vind Ask 101 ook echt een aanrader voor een Turkse serie.
Dankjewel voor de aanrader! Ik zat al te kijken of er nog andere turkse series waren die geen romantische komedies zijn die twee uur duren met eindeloze slowmotions haha.
Haha ja ben benieuwd wat je er van vindt. 50m2 vond ik ook een goede serie, dat is meer actie.
Vandaag begonnen met Clickbait, net 2 afleveringen gezien en nu baal ik, want wil verder kijken maar kijk samen met mijn vriend en die is morgen de hort op. De hele dag.
M’n zaterdagavond geannuleerd om La Casa de Papel te kunnen kijken✌️Zin in.
Marieke in Dertigers is echt een kutwijf.
Krijg van de trailer wel echt dexter intro vibes
En de baby gaat als het goed is ook undercover
Jaa zin in!
Ja ik had dat niet door weer drie maanden wachten
Ik ben begonnen aan Nine Perfect Strangers, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, want weet niet wat voor soort einde het heeft. (Als dat ergens op slaat.)
Niet echt een spoiler
Wordt er iemand vermoord? Komt er echt een grote onthulling? Of gaat iedereen daar weg met een ‘hmm oke, dat was het’ gevoel en gaat het met de ene goed en met de andere wat minder goed?
Ik krijg trouwens ook een beetje eenzelfde vibe als van die nieuwe M. Night Shyamalan film Old. Een groep vreemden zit ergens afgelegen bij elkaar terwijl mensen van buiten een experiment op hun doen.