Ik zit echt helemaal lekker in stumptown (Videoland). Wat ik dus echt een leuke serie vind. Maar nu blijkt seizoen 2 gecancelled door Corona en daar baal ik echt van
Heeft er iemand Mare of Easttown gezien? Ik ben nu bij aflevering 5 en vind het echt spannend.
ja dit vond ik echt zo goed!
Vond het ook heel goed, vooral geweldig geacteerd. Persoonlijk vond ik âSharp Objectsâ beter maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Mare was rauwer en minder dromerig.
Is het van dezelfde producer oid? Ik snap de vergelijking niet⌠niet zelfde schrijver toch?
In mijn hoofd heb ik deze shows gelinkt omdat het beide HBO miniseries zijn, ik denk dat er vergelijkingen in de media gemaakt zijn maar ze hebben idd niks met elkaar te maken verder (behalve geweldige actrices).
Op Disney+ staan nu de eerste 2 afleveringen van Only Murders in the Building met Selena Gomez. Ze keken heel erg makkelijk weg, ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Oh daar was ik ook heel benieuwd naar! Toch Disney + maar weer eens activeren dan. Komt er elke week een nieuwe aflevering of�
Ik ben begonnen aan het laatste seizoen van Good Girl. Wat blijft die gast toch een lekkernij hè.
Stopppppppp
Ik weet niet wat het is maar ik vind deze serie echt moeilijk om door te komen. Gaat me net te traag ofzo? En de verhaallijnen van Annie in S3/S4 zijn echt waardeloos.
Ja ik geloof het wel inderdaad!
Hey mama
Red light is eindelijk op de Belgische tv. Net de eerste aflevering gezien maar ik moet er nog inkomen, ben nog niet hooked. Welk accent heeft Carice? Kan het niet plaatsen
Amsterdams!
Ben benieuwd of je nog hooked gaat raken, ik heb dat denk ik nooit gehad met deze. Wel ok maar niet heel spannend of goed vond ik. Vermakelijk voor zolang het duurt maar daarna ook snel weer vergeten.
Ben begonnen met de NL serie Toon op Netflix (voor als serie tussendoor, korte afleveringen zijn fijn), maar jeetje als dat hoofdpersonage zo passief blijft ga ik hem snel afzetten. Irritant om te kijken
Weet iemand of dit nog beter wordt?
Haha nee dat is volgens mij het hele punt van de serie, dat hij heel passief en ongemakkelijk is en daardoor in allerlei dingen terechtkomt die hij niet wil etc.
Haha o men. Ik wilde continu een kussen naar de tv gooien. Nja dan laat ik het zitten
Haha ja het is nogal frustrerend. Vond vooral in het begin de scènes ook echt onnodig lang duren dus dat helpt ook niet.