Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Wat een leuke bloempot!

1 like

Ik heb mijn pakket binnen gekregen, ben best nieuwsgierig, maar heb hem nog niet opengemaakt, ga denk ik wachten tot kerstavond.

2 likes

Ohhh mijn pakketje is er! Ik ga hem zo dadelijk openmaken, veel te nieuwsgierig haha :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Zoooo leuk! En wat veel! De kleertjes zijn helemaal mijn smaak en het spelletje ken ik maar heb ik zelf nog niet, super leuk! De thee, vormpjes en het plankje zijn ook helemaal mijn smaak. Dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wist al bij het kaartje meteen wie je bent haha❤

39 likes

Wat een prachtig kunstwerk aan de binnenkant van de doos :rofl:

5 likes

leuk pakket zeg!!

1 like

Ik kwam gisteren thuis en toen stond daar met heel veel sorry van mijn man mijn pakketje half uitgepakt klaar. Hij verwachtte ook een kerstpakket dus in z’n enthousiasme dacht hij dat het voor hem was haha. Tot hij de kaart met greenie zag Oeps

Echt super blij met alles! bruchetta is hier thuis favoriet, maken we super lekkere boter mee voor stokbroodjes maar was op dus perfecte timing. En vanavond heerlijk genieten van m’n nieuwe thee.

Cadeautjes waren super leuk ingepakt met deze hangertjes. Ik zou dat ik een filmpje veilig online kon plaatsen maar m’n zoon loopt al de hele dag rond met die dingen om z’n oor als oorbellen :joy:

Oh en de inhoud om cadeautjes te beschermen was ook een hit haha. Ik ga nog even nadenken wie je bent aan de hand van je hint. Maar alvast heel erg bedankt voor het leuke pakket🥰

25 likes

Ik lees nu nog een keer je kaart. Heb je de borrelplank zelf gemaakt? Wauw!!! :scream::scream:

7 likes

Mijn pakketje is binnen!! Ik zei gisteren nog tegen mezelf dat ik het pas morgen ging openmaken wanneer mijn tentamen voorbij was maar wie houd ik voor de gek. :joy: de lichtjes kunnen ook opgehangen worden, super leuk. de oorbellen waren o.a. de hint, na wat zoeken ben ik erachter wie mijn Santa is :grin: dankjewel!!!

31 likes

Omg die oorbellen zijn cool

4 likes

Ohh ineens snap ik de hint van mijn pakket!!! Ik weet t!!!

2 likes

Echt, wat een leuke pakketjes allemaal stuk voor stuk!

Kijk jij graag mee in dit topic?

• Ja, en ik doe ook mee
  • Ja, maar ik doe niet mee
  • Nee, wat doe ik hier

0 stemmers

Bedankt voor het lieve pakketje santa! Heel erg blij met alle zelfgemaakte dingetjes.

Theedoeken niet meergerekend, die heb ik zelf gekocht!

31 likes

Hi! Zou je je kind onherkenbaar willen maken in je foto? Anders zijn we genoodzaakt die foto te moeten verwijderen. Dankje!

1 like

Ja! Ik vind het zo ontzettend leuk om zien.

Geniet er ieder jaar van met hoeveel liefde iedereen een mooi en vooral persoonlijk (passend) pakketje maakt. En ik vind de enthousiaste reacties bij ontvangst ook echt heel leuk.

2 likes

Lieve Santa,
Ik heb mijn pakketje gisteren ontvangen en ik ben er heel blij mee! Het is mijn derde lego setje, dus dat is vet leuk! De knuffeltjes zijn heel schattig (dat vinden de katten ook) en ik ben heeeeeel benieuwd naar de walnoten. Het maskertje ziet er goed uit en ga ik zeker proberen! Het boek klinkt ook heel erg tof. Ik ga binnenkort beginnen aan mijn bullet journal dus de stickers komen goed van pas. Kortom: ik ben een blij mens :heart:
Dankjewel Santa! En ik weet wie je bent! Wat voor mij best knap is aangezien ik altijd 9626282 hints nodig heb (iets met een foto van een brug vlakbij mijn huis en het dan nog niet snappen hé @Twijfelaar)

31 likes

Leuk pakket! Maarreh…is dat nou een limoen linksonder??

2 likes

Misschien is dat de hint

2 likes

Ik ga zwemmuh…

Oke het is tijd om iets met mijn leven te gaan doen als dit mijn eerste associatie is met een limoen