Mijn pakketje is ook binnen! Enorm genoten van het uitpakken en het gedicht was echt zo knap geschreven en gerijmd!
Enorm bedankt Santa, nu nog even goed uitzoeken wie je bent!
Mijn pakketje is ook binnen! Enorm genoten van het uitpakken en het gedicht was echt zo knap geschreven en gerijmd!
Enorm bedankt Santa, nu nog even goed uitzoeken wie je bent!
superleuke pakketjes! alleen soms kan ik écht niet goed zien wat iedereen heeft gekregen of wat het nou precies is. en ik wil gedichten lezen!
Allemaal leuke pakketjes, ik ben benieuwd naar mijn pakket, als het goed is komt hij morgen binnen.
Ik wil ook gedichten lezen.
Fijn dat je er blij mee bent en thanks voor je compliment, haha! Ik zie dat het Japanse bloempotje een beetje beschadigd is, er zou nog een hartje boven de tekst moeten zitten. Super jammer, heb m’n best gedaan het veilig in te pakken
Zon leuk pakket!! Die grote zebra mok komt heel goed van pas nu daar kan ik lekkere lattes in maken met mn nieuwe siroopjes. Ik vind alles zo leuk. Ben ook blij met de markers want ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld geweest als die er niet in zouden zitten
Ik kan alleen niet goed vinden wat nou de hint is. Heb ik daar over heen gekeken?
Ohhh ik wil oooookk!!! Ben zo jaloers op jullie allemaal haha
Bedankt Santa! Ik wilde te graag weten wat er in zat maar er zat mooi panterpapier omheen.
De lichtjes brandden nog! En bedankt voor de glitter, is dat een hint?
En natuurlijk was ik vergeten dat de glitter in de mok zat en keek ff onderop.
Alaaf
Moet ik nu in een keer weten wie t is?
oeh ik weet t denk
Ja!
Na de kerst kun je nog volop genieten van het glitter dat door je hele huis is verspreid
Mijn pakketje is binnen lieve Santa!! Echt zo leuk ingepakt ook! Alle cadeautjes zijn helemaal naar wens!! In je kaart stond dat je ook iets voor de kat had, maar dat kon ik niet vinden. M’n kat wel want die zat maar te snuffelen en te trappelen tussen het inpakpapier dat op de grond lag . Inmiddels gevonden dus! As we speak is ze er mee aan het spelen! (Oh en nu ligt ze uitgeteld op de vloer) ik vind de gieter helemaal leuk! Het chocolademerk ken ik niet, dus ben er benieuwd naar! En de cadeautasjes komen heel goed van pas . En I loveeeee geel dus helemaal blij met m’n gele plantenpot. Ik kan er niet genoeg van hebben! Ik weet ook wie je bent heeeeel erg bedankt!
Oh wat fijn dat je het leuk vind, ik hou gewoon van glitter en confetti haha
En sorry voor de rotzooi hahah
Je bent ontdekt!! Doordat @Oprah en @Twijfelaar de hints gaven. En een zoekopdracht hier.
Bedenk me net dat ik zelf geen hint heb gedaan
Niet te missen
Oeh is dit dan mijn hint want in mijn pakket zat geen hint
Haha wie weet. De cadeautjes zijn duidelijk wel naar mij te herleiden, maar t is maar net waar je komt op t forum.
Ja mijn pakket is ook binnen, zo super leuk!! Echt leuke cadeautjes, het boek heb ik nog gelezen dus dat ga ik lekker tijdens m’n kerstvakantie doen. En zo leuk ingepakt allemaal!
Echt super bedankt lieve Santa! Ik ga nog eens nadenken over wie je kan zijn!
Jaaaa ik heb ook mn pakket!
Ik lag al in bed toen de deurbel ging en normaal denk ik doeiiii maar hoopte al dat het postnl zou zijn <3
Ik weet niet waar ik moet beginnen!
Super leuk gedicht en moest lachen om de foto aan de binnenkant van de doos.
En de cadeautjes zijn zo leuk!
Ben super benieuwd naar de kruidenpasta en speculaas cappuccino en ja… koekjes zijn altijd goed.
Kleur van de kaars past goed in mn huis en de harry potter stempels ga ik uiteraard gebruiken voor al mijn brieven die ik ga schrijven in mijn verdere leven.
Maar het plantenpotje vind ik echt geweldig!
Lieve santa Echt een heel fijn pakket.
Ik heb nog geen idee wie je bent. Morgen ga ik op onderzoek uit maar nu ga ik slapen.