Jaaa ik ga een limoen boom planten
Misschien een hint, misschien voor bij mijn maskertje. Misschien voor bij de walnoten.
Als iedereen zijn pakje heeft dan zou ik het wel delen
zijn dat lego kerstballen?!
Ik doe nietsvermoedend m’n voordeur open om naar buiten te gaan, struikel ik nog net niet over het pakket wat voor m’n deur is gelegd (ik woon in een appartementencomplex dus iemand anders heeft het aangenomen met m’n forumnaam ) Wel een grote verrassing! Ga hem vanavond uitpakken.
Ik doe niet mee maar vind het altijd wel grappig om te zien!
En oh ja ik vraag me af bij de mensen die het komen ophalen of brengen bij elkaar: vertel je dan ook wie je bent ?
Wauw
Wow . Dit is wel next level inpakniveau.
Wowww! Wat prachtig!
Jezus hoe zijn mensen zo goed hierin😍
Wauw wat prachtig!
Mijn pakketje was ook binnen! Was net onderweg naar mijn moeder dus we hebben hem samen opengemaakt. Ze wilde gelijk alles ook hebben en ze heeft alle cadeaupapiertjes bewaard om te hergebruiken met kerst
Maaar ik hou alles natuurlijk lekker zelf want ben er superblij mee! Zo bijzonder dat iemand die je niet kent toch zulke goede cadeautjes kan vinden. Kon echt wel merken dat er echt goed over was nagedacht. De kaarsenhouders zijn echt de perfecte kleur voor in mijn huis en ik vind de sieraden ook heel schattig. We wisten allebei niet wat voor edelsteen het nou was dus daar ben ik nog benieuwd naar. En love de eucalyptus douchegel, ik heb hier ook het badspul van dus zeker een favoriet.
Ik weet nog niet wie mijn Santa is maar ik heb wel een klein vermoeden dus ga nog even goed kijken.
In ieder geval heel erg bedankt! was de afgelopen dagen niet helemaal blij door wat nare dingen op werk/persoonlijk gebied en dat er dan een vreemde is die hier zoveel energie instopt voor mij vind ik echt super super lief. Kwam dus echt op het goede moment en faith in humanity is weer restored haha
Jazeker! Vet hé
Lieve lieve Santa!
Wat ben ik onder de indruk van jouw pakket! Ik heb alles opengemaakt met een big smile en vind het zo bijzonder dat alles wat je gekocht hebt ook helemaal mijn smaak is. Het inpakpapier is echt fantastisch, ondanks dat je zelf niet enthousiast bent over je inpak skills ben ik dat wel! De citroen geur van het zeepje had je niet beter kunnen kiezen, de chocolade is een schot in de roos (deze smaak nog nooit op, lijkt me super lekker en sowieso love pure chocolade!!), de kaarsen maken mijn huis nog meer kerst (en super fijn want had nog geen kerst-achtige kaarsen). De sjaal die je extra ter bescherming had toegevoegd, kan ik zeker goed gebruiken dus ook blij mee! De verpakking van de gingerbread bakmix is iets open gegaan, maar dat is niet erg. Kan ik gelijk dit weekend mee aan de slag met de leuke kerst vormpjes die ook in het pakket zaten De tekst van de kaart houd ik nog geheim, ik wist namelijk meteen wie je was. Daar hoefde ik niet lang over na te denken Dank je wel
Dit is echt zo vet
Pakketje is binnen!
Maar ik laat hem nog even zo staan met de strik erom. Morgen uitpakken!
Op basis van het pakket heb ik wel een idee
Vanavond werd mijn pakketje gebracht door mijn secret santa.
Alle cadeaus zijn zo leuk ingepakt! Met mooie linten en gedroogde sinaasappel. Het pakket rook ontzettend lekker, door de gingerbread kruiden. Daar ga ik aankomende week meteen koekjes mee maken. Van de groene thee heb ik meteen een kopje thee gedronken. Het plantenpotje past helemaal bij het interieur nu alleen nog een plantje kopen. Alle cadeautjes zijn ontzettend goed uitgekozen. Ik vind het extra leuk dat je er een winters van hebt gemaakt, om deze tijd door te komen.
Door de hint wist ik meteen wie je was.
Ik heb m binnen en ik ga m zo uitpakken maar wilde alvast foto’s delen
Samen uitgepakt (de rest komt straks want iemand moest ff naar bed)
Ik vind de kaart echt geweldig hahahahaha want kijk dit is mijn (werk) laptop
(Zou die eraf moeten als ik ooit weer naar kantoor ga )
Jaaa mijn pakketje is ook binnen! Ik ga zo weg dus ik stuur morgen een uitgebreidere update incl foto’s. Maar m’n Santa heeft het echt top gedaan! En ik weet wie je bent (denk ik). Dankjewel!!