Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Ik zal mijn profiel ook tijdelijk openbaar zetten! :blush:

Je kan ook gewoon in de zoekbalk zoeken en zo de posts doorspitten

1 like

Santa heeft je gezien hoor! Van mij mag 'ie weer dicht. :slight_smile:

1 like

Ik krijg hier een beetje stress van :face_with_hand_over_mouth:

Oh nooo zo is het niet bedoeld. Ik weet zeker dat ik op het eind nog stress heb hoor, omdat ik te laat alles ga doen. Maar ik was gewoon enthousiast en had even een uurtje te overbruggen. Ik ben echt niet zo goed hierin hoor! En ik weet zeker dat je iets leuks voor elkaar gaat krijgen :relaxed:

Ik heb mijn profiel ook openbaar gezet!

Lieve @Melman
Jouw Santa is heel enthousiast en wil aan de slag
Welke producten bezorgen jou een glimlach?
Jouw collage zorgt voor veel duidelijkheid
Maar misschien moet je nog iets kwijt?
Van edelstenen weet Santa niet zo veel
Santa is dan ook niet erg spiritueel
Met kaartjes en posters doe ik jou ook veel plezier
Wil je die van een bepaald thema of een dier?
Verder hou jij van het lezen van een boek
Ben jij nog naar iets speciaals op zoek?
Ben je misschien nog iets vergeten?
En moet Santa nog wat weten?
Santa kan niet wachten met het kopen van je kadoā€™s
Al duurt het openmaken nog een poos
Santa

2 likes

Oh god, moet je rijmen bij je vragen of kaartje voor je lootje?! :scream:

Nee hoor! Veel mensen doen dat wel. Maar een leuk verhaaltje is ook helemaal prima. Lekker doen waar jij je comfortabel bij voelt.

1 like

Pfff nee joh! Ben ik ook vaak te lui voor

1 like

Nou lui niet, maar een totale rijm-ramp ben ik wel :joy: zal wel extra goed inpakken!

1 like

Bij mij is het vaak Mickā€™s woordenboek to the rescue hahaha :stuck_out_tongue:

ā€˜Nietā€™ - ā€˜welā€™ vind ik ook wel een vorm van rijm, ga van ā€˜inpakkenā€™ naar ā€˜uitpakkenā€™ en je bent er.

Lieve @Dommel

Wat een leuke collage, daar kan je Santa wel wat mee!
Ik heb nog wel wat vragen die aan mij knagen. Wat voor spellen vindt je leuk, en welke heb je al in je bezit? Dan is het voor deze Santa iets minder zwart wit. Wat zijn de kleuren in je huis? En voor in het vogelhuis?

Jij houdt net als je Santa veel van kaarsen, welke geuren wil je het liefste niet meer uit blazen? Van edelstenen heb ik geen verstand, help mij alsjeblieft uit de brand!

Een heel vragenvuur voor jou, dat spijt me zeer. Na dit berichtje hoor je van mij de eerste tijd niets meer.

Veel liefs,

Santa

Ik blijf toch telkens ā€˜Satanā€™ lezen ipv Santa.

17 likes

Ik type telkens met auto correct secreet santa

3 likes

gewoon poƫtisch dit

5 likes

Hoi Santa!

Wat leuk dat je direct aan de slag gaat! :grin:

Ik doe graag gezelschapsspellen. Zoek nog iets wat je ook met 2 personen kan doen maar de spellen die ik nu al heb zijn uno flip, take 5, sushi go etc. Deze vind ik ontzettend leuk en Doe deze erg graag. Een variant op deze of andere simpele spelletjes ga je mij blij maken!

In huis heb ik niet veel decoratie met kleur. De kussens op mijn bank zijn mintgroen en zachtroze en daar probeer ik mee te spelen. Verder heb ik allemaal kleuren potjes met planten dus een misser maak je niet snel
Wat kaarsen betreft ben ik gek op wat zachtere geuren. Hele zoete zijn niet mijn ding maar waar je me wel blij mee maakt is iets met lavendel, vanille, bergamot. Mocht je zelf een fantastische geur kennen, dan vind ik dat ook leuk om te krijgen!
En op je laatste vraag betreft edelstenen, staat er momenteel een topaas steentje op mijn wishlist die ik als kettinkje kan dragen!

Nou heel verhaal later maar hopelijk heb je hiermee voldoende informatie!

Ohhhh door jou realiseer ik me dat ik een deel over spellen ben vergeten toe te voegen in mijn collaagj :worried:

Misschien kun je dat alsnog delen voor je Santa? :wink: