YOU’RE NOT
Hoi Santa!
Wat leuk om al zo snel wat van je te horen!
Mijn interesse in edelstenen is pas sinds kort ontstaan, ik ben zelf dus ook nog niet zo’n kenner en vind het leuk om hierin dingen te ontdekken. Ik heb een abonnement op de cosmicbox om hier kennis mee te maken en de Peacock Pyriet staat momenteel op mijn wensenlijstje. Een mooi doosje/schaaltje o.i.d. om de stenen mooi te etaleren is ook zeer welkom, ik heb in huis veel gouden accenten.
Wat betreft de kaartjes en posters houd ik wel van “grappige” dingen, statement teksten (geen live laugh love achtige teksten maar wat “lomper”), illustraties van eten of bekende personen.
Ik lees met name thrillers maar een leuk tijdschrift ben ik ook altijd blij mee. Kookboeken of überhaupt recepten vind ik trouwens ook erg leuk.
Hopelijk ben je hier wat mee op weg geholpen. Ik ben eigenlijk overal blij mee en vind het meedoen en de moeite die iemand neemt al super leuk!
Scheetkussen is al besteld!
Ik ben deze ochtend al op pad geweest! Nu het nog kan in fysieke winkels
Heel leuk, maar ook zoveel twijfels! Wil het zo graag goed doen haha!
Ik ben vandaag ook al aan de slag gegaan en ik ben zo excited en nu wil ik het deze week al kunnen opsturen haha
Edit: ik vind het echt heel moeilijk om binnen het budget te blijven…
Santa Claus was aan het denken, wat zou hij @Luzarl nou eens schenken?
Stenen groot en klein, welke vindt zij nu echt fijn?
Slik geen kaarsjes in want dan krijg je de hik, wat steekt zij het liefst in de fik?
Ik kan totaal niet rijmen, dat zie je zo! Nu snel antwoorden anders geen kado.
Ha die @acculader ,
Het jaar zit velen niet mee
gelukkig bestaat er losse thee
welke smaken kunnen jou bekoren
en welke moet Santa in de kiel smoren?
En over de keuze van geuren:
welke vind jij lekker en welke meuren?
xxx - Santa
Hahahaha oke snelsnel!
Ik hou van allerlei soorten geurkaarsen en ik vind lange kaarsen ook leuk, maar ik heb daar geen houdertjes voor dus een mooie houten/zilveren kandelaar zou ik ook leuk vinden!
En stenen, ik heb al 3 stukken rozenkwarts dus daar zoek ik niet meer naar, maar verder vind ik alle stenen leuk die je gewoon bij de edelstenenwinkel of bij edelstenenfee.nl kan halen. Alles op die website vind ik trouwens mooi, zoals de kaarsenhouders!
Lieve Santa,
Ik vertel je graag in bloemen en kleuren,
Over wat ik beschouw als lekkere geuren.
Ik hou niet van mierzoet en ook niet van citrus,
Maar wel van dennen en musk en kerstmus.
Dan zal ik je wat zeggen over de thee,
daar maak je me werkelijk overal blij mee.
Ik heb momenteel al vrij veel groen,
dus wellicht kun je wat anders in mijn pakketje doen.
Liefs,
Acculader
Lieve @seveneleven,
Jou Santa is druk bezig met het bedenken wat je gaat krijgen.
Daarvoor heb ik wel nog wat vragen, dus laten we niet meer zwijgen!
Santa wil heel graag weten of je geniet van koffie en zo ja, word je dan ook blij van een smaakje er in? Ook leest het elfje dat je houd van eten en wijn.
Drink je graag rood of wit, wat vind je fijn?
Natuurlijk gaan we neuzen of we iets kunnen vinden voor je kleine knul.
Heb je nog iets nodig voor in de winter, of misschien iets van een leuke prul?
In je lijstje staat ook dat je kerst deco of iets van plantjes en potjes leuk zou vinden.
Mag ik dan als laatste nog weten of er een kleur of print is waar je je helemaal aan kan binden?
Voor nu zijn dit al mijn vragen.
Ik hoop snel iets van je te horen, binnen enkele dagen!
Lieve groet,
Secret Santa
Jaaa Santa wat leuk om wat van je te horen!
Ik ben gek op koffie, en ook zeker op smaakjes, maar liever niet te zoet! Hetzelfde geldt voor wijn, verder drink ik alle kleuren.
Lekkere sokken of slofjes voor m’n kleine man zijn nooit een overbodige luxe, evenals een leuk boekje.
Qua kleur in huis: alles behalve zwart, grijs en donkerbruin. Accessoires hier in huis mogen lekker bont zijn!
Ja dit dacht ik ook, helemaal als ik pakketjes van vorig jaar zag haha. maar ik merk dat met een beetje creativiteit en goed zoeken het eigenlijk heel goed kan voor dit budget. Vind het zelfs wel een leuke uitdaging.
Ik heb dit jaar ook tegen mezelf gezegd dat een leuk pakketje niet betekent dat het veel kadootjes moeten zijn
Lieve @Jeminae
Een spannend boek vind je een goed idee en daar gaat jouw Santa graag in mee.
Maar welke verhalen en onderwerpen kunnen jou het meest bekoren en waar moet ik jou vooral niet mee storen?
Heb je favoriete schrijvers waarvan Santa moet weten wiens boeken jij hebt versleten?
Ik hoor het graag van je en wacht vol spanning op je berichtje.
Liefs, jouw Santa
Hallo Santa!
Qua thrillers heb ik veel van de “standaard, bekenden” gelezen als Suzanne Vermeer, Esther Verhoef, Linda van Rijn, Tess Gerritsen, Harlan Coban etc.
Het boek “Wij zijn, maar wij zijn niet geschift” van Tim Krabbé is een favoriet boek. Ik hou heel erg van “het verhaal achter het verhaal”, in dit geval dus de Columbine high school shooting, wie waren de daders, hoe zijn ze tot hun daad gekomen. Zulke boeken vind ik heel interessant.
De laatste jaren ben ik weinig aan lezen toegekomen, boeken van na 2016 zal ik sowieso niet gelezen hebben.
Hopelijk kan je hier iets mee?
Omg ik heb alles al gekocht en ingepakt
Lekker bezig
Ik moet nog 1 ******** ontvangen en dan is alles klaar en ingepakt. In deze rottijd is cadeautjes voor anderen kopen zowat het enige wat mij blij maakt. Als ik de loterij win moet ik maar heel ff persoonlijke pakketjes opsturen.