Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Wauw zoveel aanmeldingen! Superleuk dat jullie allemaal meedoen :grin:. We zijn al een heel eind opweg, maar vergeet niet om uiterlijk zondag je collage in het daarvoor bestemde topic te posten. Hoe eerder alle collages zijn gepost, hoe eerder we de lootjes kunnen verdelen!

4 likes

Nieuwe volgorde dit keer? Normaal heb ik mijn lootje al toch want dan zit ik het collagetopic te refreshen, ha ha.

Collage posten moest altijd al voordat de lootjes werden getrokken, toen ik het 2 jaar geleden deed hadden we er een week tussen gelaten maar dan zit je idd te wachten

Dat hebben we besloten, omdat er elk jaar weer een paar best laat hun collage uploaden. Dit is best vervelend voor de Santa’s die soms gelijk willen beginnen.
Op deze manier kunnen we de mensen die niet op tijd hun collage uploaden gewoon eruit gooien :stuck_out_tongue:

Edit: En mocht iedereen eerder hun collage hebben geüpload, dan krijgen jullie eerder je lootje!

9 likes

Friendly reminder:

Voor mensen die al eerder hebben deelgenomen aan een secret santa/bunny: je kunt desgewenst aan @Jeminae doorgeven welke forummer je al eens hebt gehad. Wij zorgen er dan voor dat je deze keer een ander lootje krijgt.

3 likes

Zeg maar tegen @Jeminae dat we dat aanbod waarderen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Nou jeminee je kan ook gewoon zeggen dat je mij niet meer wil :wink:

Nee, ik ga jou juist aanvragen als lootje. Dus pas maar op voordat je alleen een scheetkussen in je pakketje ontvangt. :cowboy_hat_face:

1 like

Door veranderde privéomstandigheden komt het een stuk minder goed uit om aan Secret Santa mee te doen, dus ik haal mezelf helaas van de lijst af. Heel veel plezier iedereen! :blush::santa:

• Chesirecat
  • Vaiana
  • Jeminae
  • Hatsmetflats
  • Lentex
  • GrumpyHarry
  • Bertie
  • Dancingqueen
  • Teigetje
  • Neverland
  • Helvegen
  • Dazed
  • Speedofsound
  • Findus
  • GroenTakje
  • Robin_Sparkles
  • drWrenKingston
  • Dommel
  • Negativ
  • Madam Mikmak
  • Girlpower
  • Canvastas
  • GirlLikeThis
  • Oprah
  • Melman
  • Bourbon
  • Twijfelaar
  • Andreya
  • Fahrenheit451
  • GEEZ.
  • Dombo
  • Unquestionable
  • Anna88
  • Duchess
  • Blush
  • Veertje
  • 360
  • seveneleven
  • Random
  • DikkeKip
  • Quinoa
  • Taichung
  • Desalnietteplus
  • Geo
  • clairdelune
  • Luzarl
  • Knofje
  • Mila
  • acculader
  • MACdonalds

Als het goed is heeft iedereen op dit moment zijn lootje ontvangen! Dus we zijn officieel begonnen! Heel veel plezier allemaal. Als er nog vragen zijn horen we het natuurlijk graag.

28 likes

Jetzt geht losssss :mrs_claus:t3:

2 likes

Is er een mogelijkheid om toch iemands profiel hier te zien ookal heeft die gene het afgeschermd? Wil even tussen haar berichten kijken of ik iets vind haha :joy:

1 like

Je kan diegene om screenshots vragen of soms als je zoekt, dan zie je diegene wel in een topic getagd staan (zo doe ik het iig altijd). Of als diegene zich er prettig bij voelt, vragen of die haar account een dagje oid openbaar wilt maken

1 like

image

5 likes

Zoekfunctie gebruiken en de gebruiker taggen, dan zie je alles

1 like

Ik heb inmiddels in m’n agenda al een hele bullet journal-achtige pagina gemaakt met mijn lootje, ideeën en feitjes. Zal een foto naar diegene sturen tzt. Zoveel zin weer in! Is het al kerst? :heart_eyes:

17 likes

Nu hopen dat diegene dit niet leest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb mijn profiel tijdelijk openbaar gemaakt zodat mijn Santa op m’n profiel kan kijken :male_detective:t3:‍♀

@ mijn Santa, als je dat hebt gedaan wil je dan even een berichtje sturen via het account? Dan zet ik hem weer dicht :blush:

1 like

Haha, hoezo dan? Tzt = nadat alles is geraden!

1 like

Oooh hahaha ik dacht al dat je het je lootje heel makkelijk wilde maken :stuck_out_tongue:

1 like