Ik weiger.
Nee even serieus, je weet deze dagen nooit wanneer een pakket aankomt. Zou er niet vanuit gaan dat het ook daadwerkelijk een dag later al geleverd wordt.
Met de app van PostNL kun je al je binnenkomende post & pakketjes zien en eventueel nog last minute wijzigen naar een ophaalpunt? Mits het wordt verstuurd via PostNL uiteraard.
Hoop dat dat mogelijk is inderdaad. Het is al druk genoeg voor ze, dan vind ik het lullig als ze voor een dichte deur moeten staan.
Ik heb om deze reden mijn Santa gevraagd of mijn cadeau meteen naar een pakketpunt gestuurd kan worden!
Bedenk me ineens dat ik nog een gedicht moet schrijven
Is het een mogelijkheid om de track and trace code van het pakket via de organisatie bij je lootje te krijgen? Of is dat te veel werk?
Nee hoor dit vinden we juist heel fijn. Als mensen ons de T&T sturen, geven wij die altijd door aan het lootje.
Als je de PostNL app downloadt dan kun je instellen dat alle pakketjes die jouw kant op komen vanzelf in de app komen te staan!
Jaa klopt heb de app ook, maar op 1 of andere manier komt niet elk pakket er in. En niet iedereen heeft die app natuurlijk haha
Owja idd! En moet je daar dan ook een hint ofzo in verstoppen?
Yup haha
Idd liever via ons dan via het secret santa account ivm adresgegevens
Lieve @Dommel
Nog even geduld, je doos is goed gevuld!
Morgen ga ik hem versieren, en zou ik je niet langer meer klieren.
Vrijdag gaat hij op de post, dan ben je hopelijk dit weekend nog verlost!
Liefs,
Santa
Lieve @Vaiana
Niet getreurd, je bent bijna aan de beurt.
Je pakket gaat einde van de week mee, met Santa in de slee.
Liefs.
Yesss!
Hoera!
Ohh, ik heb mijn pakketje binnen en het is zooo leuk! Mijn man had “in het geheim” afgesproken om het pakketje in ontvangst te nemen en weet dus wie het is, maar hij laat niks los zo flauw
Maar het hele pakketje is súper leuk, moest echt lachen bij een paar cadeautjes (een Bijbelquiz, dat wordt nog wat ). En nu probeer ik te raden wie het is, maar ik kan niet echt hints vinden. Ik gok dat ik deze Santa wat beter ken, maar ga nog maar even verder zoeken.
Vanaf wanneer mag je foto’s plaatsen/raden?
Foto’ssss
Foto’s plaatsen mag direct. Raden doen we pas als iedereen zijn pakketje heeft ontvangen. Zo blijft het raden voor iedereen leuk.