Hoe doe je het beste een plantje verpakken? Omg ik ben zoooo bang dat er iets afbreekt.
Mn lootje is ook echt een plantenfanaat en ik een plantenloser.
Let the unboxings begin!
Leuk!
Trouwens even voor de rest: De foto’s mogen in het fototopic geplaatst worden
https://www.forumfeminarum.nl/t/secret-santa-2020-collage-en-fototopic/
Oh, zal ze daar even plaatsen!
Wat een mooi pakket en leuke cadeaus @SpeedOfSound!
@Oprah ik kreeg vorig jaar een plantje in een stenen potje. Die was ingepakt met bubbeltjes plastic. Kan je bij de action kopen
Ik ben zenuwachtig en durf niet meer wanneer is de uiterlijke verzenddatum ook al weer?
Whuaaaa eng he! vind het ook reuze spannend.
Volgens mij tussen 7-19 dec.
Staat in de beginpost . Voor 19 december.
Zeg @SpeedOfSound wil je even ophouden bij andere forummers, waaronder @DonnieDarko, te vissen wie ik ben?!
Hohoho, ik vis niet! Ik heb alleen een bericht aan @DonnieDarko gestuurd dat ik zo’n leuk pakket heb ontvangen en mijn man gezien heeft wie je bent maar niks wil zeggen. Helaas moet ik zelf nog het giswerk doen
Leuk allemaal, mijn pakketje gaat echt pas op zijn laatst verzonden worden krijg het anders niet geregeld haha
Ben ik de enige die (haha ) nog niks van haar santa heeft gehoord?
Nee haha. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat een goed teken is.
Geen bericht is goed bericht, is de uitspraak toch?
Waarschijnlijk was je collage/wensenlijstje helemaal duidelijk
Ja is ook zo natuurlijk. Spannend he
Je kunt het ook gewoon voor mn deur zetten.
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen
Misschien heb ik scheef gelezen, maar klopt het dat als je secret santa je pakket heeft verstuurd, je de t&t code krijgt van een van de organisators?
Ik vind het toch wel spannend, ben ook helemaal gaan twijfelen over mijn eigen samengestelde pakket en dat ik veel betere dingen had moeten verzinnen blablabla