Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Hoe doe je het beste een plantje verpakken? Omg ik ben zoooo bang dat er iets afbreekt.
Mn lootje is ook echt een plantenfanaat en ik een plantenloser.

1 like

Ok, dan hier de foto’s!

23 likes

Let the unboxings begin!

2 likes

Leuk!
Trouwens even voor de rest: De foto’s mogen in het fototopic geplaatst worden
https://www.forumfeminarum.nl/t/secret-santa-2020-collage-en-fototopic/

2 likes

Oh, zal ze daar even plaatsen!

1 like

Wat een mooi pakket en leuke cadeaus @SpeedOfSound!

@Oprah ik kreeg vorig jaar een plantje in een stenen potje. Die was ingepakt met bubbeltjes plastic. Kan je bij de action kopen

2 likes

Ik ben zenuwachtig en durf niet meer :rage: wanneer is de uiterlijke verzenddatum ook al weer?

Whuaaaa eng he! vind het ook reuze spannend.
Volgens mij tussen 7-19 dec.

Staat in de beginpost :wink:. Voor 19 december.

Zeg @SpeedOfSound wil je even ophouden bij andere forummers, waaronder @DonnieDarko, te vissen wie ik ben?!

5 likes

Hohoho, ik vis niet! Ik heb alleen een bericht aan @DonnieDarko gestuurd dat ik zo’n leuk pakket heb ontvangen en mijn man gezien heeft wie je bent maar niks wil zeggen. Helaas moet ik zelf nog het giswerk doen :cry: :cry:

1 like

Leuk allemaal, mijn pakketje gaat echt pas op zijn laatst verzonden worden krijg het anders niet geregeld haha :joy::woman_facepalming:t2:

2 likes

Ben ik de enige die (haha :upside_down_face:) nog niks van haar santa heeft gehoord? :see_no_evil:

Nee haha. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat een goed teken is.

1 like

Geen bericht is goed bericht, is de uitspraak toch?
Waarschijnlijk was je collage/wensenlijstje helemaal duidelijk :dizzy:

4 likes

Ja is ook zo natuurlijk. Spannend he :blush::blush::innocent:

Je kunt het ook gewoon voor mn deur zetten.

Ja dat zou natuurlijk goed kunnen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Misschien heb ik scheef gelezen, maar klopt het dat als je secret santa je pakket heeft verstuurd, je de t&t code krijgt van een van de organisators?:blush:

Ik vind het toch wel spannend, ben ook helemaal gaan twijfelen over mijn eigen samengestelde pakket en dat ik veel betere dingen had moeten verzinnen blablabla

Lieve mede-FF’ers,

Secret Santa is geen wedstrijd en heb schijt aan de prestatiemaatschappij

30 likes