Ik vond het echt zoooooooooo lastig! Maar ik heb alles in huis.
Omg wat een opluchting dit hhaha.
Nu nog het inpakken
@ mijn santa
Ik vraag me af of u uit de voeten kunt met mijn lijstje
Of denkt u stiekem; jeetje wat een lastig meisje
Voel u vooral niet onder druk gezet
Verder wacht ik vol spanning op het naderende pakket
Lieve @clairdelune
Santa is dit jaar erg zeker van zichzelf en heeft alles al bedacht
Hopelijk ben je hier tevreden mee en is het iets waar je naar smacht
Wat Santa opvalt is jouw creativiteit, ook op de collage komt dit naar boven
Santa gaat proberen dit ook in jouw pakketje te verwerken, maar kan natuurlijk niets beloven
Je wensenlijstje is breed genoeg, maar tegelijkertijd geeft dit ook wat keuzestress
Een stekje van een plant, een lekkere snack of toch iets anders? Santa doet haar best.
Hopelijk heeft dit berichtje je gerustgesteld en geeft het je wat moed,
Je kunt rustigs slapen gaan want Santa weet wat ze doet.
Even uppen:
Om te voorkomen dat pakketjes al heel vroeg worden verstuurd hebben we dit jaar besloten dat de pakketjes vanaf 7 december en voor 19 december verzonden worden.
Maar hoe zit het met uitpakken? Is het dit jaar uitpakken op kerstavond/de twee kerstdagen? Of staat het ons vrij om het eerder uit te pakken?
Je mag dan meteen uitpakken en posten
Dat is fijn, want het is zó druk op het werk dat het even allemaal samenvalt haha
Ik kan op dit moment de stad niet in voor cadeaus, het is echt veel te druk in 010. Ik hoop dat het snel minder druk wordt…
Kan je niet online bestellen?
Nee meid sommige mensen moeten echt fysiek naar de winkel om de feeling te krijgen!
Trouwens wel leuk dat plantenasiel.
Een neppe plant zou bij mij nog sterven haha
Morgen eindelijk het pakketje verzenden!
Ben blij als ik het kwijt ben
Hahaha ik kan niet wachten tot ik het ontvang! ga ook echt niet kunnen wachten met openen tot kerst hoor…
Nee joh! Niet wachten met openen!
Ik moet alleen de doos nog leuk zien in te pakken, heb al een halve rol weg kunnen gooien omdat het niet lukt
Maaaar… Heb je jezelf nu niet exposed als Santa?
Ik denk het niet hoor! Er zullen vast wel meer mensen zijn die morgen gelijk gaan verzenden, aangezien het de eerste dag is dat het mag
@mijn Santa, zou je het heel erg vinden om het op een vrijdag te sturen, zodat het zaterdag aankomt? Dan ben ik thuis en wil de postbode/buren niet lastigvallen. Of is dat een rare vraag?
Ik heb al zo lang de cadeau’s in huis, ingepakt en wel, dat ik helemaal in de war ben dat het eindelijk mag om het pakketje nu op de post te doen. Ben nog niet helemaal klaar met de tekst en een leuk kaartje .