Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

O ja en eet smakelijk bij de Maccie D haha

Lieve @Desalnietteplus ,

Santa wilde jou graag even laten weten,
Dat ze al in winkels heeft lopen zweten!
Ze is al hard op zoek naar iets wat bij jou past,
En wat je hopelijk straks verrast.

Een aantal is al binnen, maar nog niet allemaal
Het is nog geen afgerond verhaal
Santa is bijvoorbeeld benieuwd naar je theevoorkeuren,
En ook wel naar je lievelingskleuren

Groene thee, word jij daar blij van?
Of schenk jij liever wat anders uit een theekan?
Ook wil Santa wel graag horen,
Welke spellen al in jouw kast thuishoren?

Als laatste vraag, daarna weet santa genoeg hopelijk,
Anders kiest ze wat op goed geluk,
Welke toko ingrediënten heb jij altijd op voorraad?
Straks komt Santa met een 68e pakje sesamzaad,
Wellicht heb je wensen, zodat ze goed kan zoeken?
Of laat je haar zelf in de amazing oriental speuren in alle hoeken?

Santa

1 like

Hi Santa,

Wat een leuk bericht!
Betreft mijn theevoorkeuren houd ik eigenlijk van alles behalve fruitige/zoete thee of thee met zoethout. Ik drink veel jasmijn thee, witte thee en kruidige chai.
Qua kleuren houd ik van terracotta achtige kleur, groen en geel denk ik, oh en goud.
De spellen die ik heb zijn; codenames, machi koro, regenwormen, saboteur, halli galli, risk, baby vs bears en forbidden city.

Haha, ik heb inderdaad al aardig wat sesamzaad. Ik heb denk ik veel Levantijnse en Mediterraanse ingrediënten in huis. Maar nog niet zo veel Aziatische ingrediënten en dan met name de Chinese/Taiwanese/Japanse/Indonesische/Indiase keuken zou ik graag meer uit willen koken!

Ik hoop dat je hier wat mee kan en ik kijk heel erg uit naar het pakje!

Er werd net een pakketje bezorgd en ik bedacht me dat de doos het perfecte formaat is voor mijn Secret Santa pakketje. Dus ik heb net als volleerd chirurg met een klein mesje heel voorzichtig de doos opengemaakt zodat ik hem nog een keer in perfecte staat kan gebruiken. :mrs_claus:t2: Zin in!

14 likes

Misschien stomme vraag maar waar vullen jullie de doos mee op? En vooral als je ook glazen dingetjes wil verzenden etc?

ik heb bubbeltjesplastic bewaard van pakket wat ik eerder heb ontvangen! Maar anders krantenpapier ofzo?

3 likes

Ik hergebruik bubbelplastic, je kan ook kerstig papier, servetten of slingers gebruiken. Denk dat het het dan ook wel overleeft.

1 like

Leuk dat iedereen zo enthousiast is. Houden jullie er wel rekening mee dat de pakketjes vanaf maandag 7 december verstuurd mogen worden? :blush:

5 likes

Ja maar goed ook, want ik heb de afgelopen tijd dus geen overgebleven dozen en verpakkingsmateriaal bewaard :joy:

1 like

Lieve @anon42392789,

Misschien dacht je, wat duurt dat lang,
Maar wees vooral niet bang!

Santa heeft al inkopen voor jou gedaan,
En heeft nog maar een paar cadeautjes te gaan.

Voor je collage wil ik je een compliment geven,
Er bleven namelijk geen onduidelijkheden in de lucht zweven.

Een update is dit dus, geen vraag,
Zo blijft de inhoud van je pakketje voor jou nog even vaag.

Liefs,
Santa

1 like

We hebben ook nog geen adressen toch? Of mis ik wat :grin:

Klopt dat is mijn schuld. Ik heb het ontzettend druk gehad de laatste weken maar ik beloof dat jullie allemaal deze week het adres krijgen!

1 like

Goddank! Want ik vind m’n lootje zoooooo lastig hahaha.
Ga morgen nog maar eens op onderzoek.

We moeten hints in het pakje/gedicht verwerken toch? Moeten de hints best obvious zijn of niet? Dat je gelijk kan raden wie je Santa is zeg maar

Ik vind zelf een beetje moeilijk leuker dan “PS Mijn naam begint met een D en eindigt op azed” zegmaar, maar het moet wel te raden zijn natuurlijk. Beetje er tussenin denk ik?

6 likes

Lieve Santa,

Leuk om wat van je te hebben vernomen,
laat het mooie avondje nu maar komen.

xxx

Wat betreft verpakkingsmateriaal,
ik recycle het allemaal
En hints gebeuren op slinkse wijzen
zodat ik tijdens het uitvogelen kan grijnzen.

Hoi @Negativ !

Santa is al enige tijd op zoek naar cadeaus,
want er past nog wel het een en ander in de doos.
Zo houd je van bakken, snoep en koek,
maar zijn er nog ingrediënten die je liever verstopt in een hoek?

Sieraden zijn iets waar jij van houdt,
heb je ze liever in brons, zilver of goud?
Houd je los van kerstmokken ook van ander porselein?
Of zijn je kasten al te klein?

Santa kan niet wachten om het pakketje op te sturen,
want hopelijk vermaakt het je uren.

Liefs,
Santa

Lieve Santa,

Wat leuk om wat van jou te horen! Helaas ben ik slecht in rijmen, dus zal ikje met mijn slechte rijmzinnen niet verder storen!

Qua ingerdienten weet ik overal wel raad mee, dus daar hoef je geen rekening mee te houden :blush: Qua sieraden ben ik eigenlijk heel divers! Om mijn pols draag ik goud en mijn kettinkjes en oorbellen van zilver!

Naast mokken ben ik naast foute mokken ook gek op foute dierenbeeldjes, haha.

Ik ben heel benieuwd! :two_hearts:

Lieve @Neverland,

Santa is jou zeker niet vergeten, hij wil graag nog een paar laatste dingen weten.

Zijn er nog bepaalde zaken die in jouw interieur en keuken missen? Of kan Santa zich met een verrassing ook niet vergissen.

Verzorgingsproducten en make up zijn heel persoonlijk, welke dingen gebruik jij gewoonlijk?

Verder is alles duidelijk en hopelijk word je blij, van wat je krijgt van mij!

Liefs Santa

Leukkk! Nee hoor ik mis niet iets specifieks maar woonaccessoires heb ik nooit genoeg. In de keuken ben ik ook altijd een sucker voor van die gadgets die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

Qua make up gebruik ik alles behalve oogpotlood en nagellak. Ik houd van natuurlijke kleuren. Qua verzorging maak je me altijd blij met gezichts- en haarmaskers of lekkere body butters of zo. Ik vind van alles lekker behalve sinaasappelgeur.

Komt helemaal goed! :grin: