Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Ik ga het aantal niet noemen, straks kan mijn lootje mij raden aan de hand van het aantal. :wink:

Ik tot nu toe 1 en ik heb er al 1 gepland maar die moet ik nog halen dus ik ben wel semi begonnen

Hi Santa,

Wat leuk dat je een berichtje stuurt! Ben zó nieuwsgierig… Voor interieur shop ik graag bij karwei, kwantum, hema en heb een vrij ‘mainstream’ stijl. Zwart is the key!

Ik hou enorm van geuren zoals vanille, musk, kaneel, vijg of iets fris als linnen.

Qua verzorging ben ik blij met alles waar ik een ‘me-time’ momentje kan hebben of een lekkere lippenbalsem :blush: Ben alleen niet zo dol op handcremes.

Hopelijk maak ik het niet te moeilijk voor je! :pray:

@mijn Santa, is alles een beetje duidelijk?

Zie hier, zie hier, ons @GEEZ houdt van (speciaal)bier!
Welke smaak zij van houdt, is wat jouw Santa al dagen bezig houdt.
Wat kan jou bekoren, zodat de kater aapjes de volgende dag jouw hoofd weer doorboren?

Ook vraagt Santa zich af of jij tijdens het drinken van het bier, geniet van een kleine (waxine) of een lange (diner?) kaars voor sfeer en vertier.

Hopelijk kan jij Santa met deze antwoorden helpen, zodat zij jou met cadeautjes kan overstelpen.

Liefs, Santa

P.S: voor de rest is alles duidelijk!

1 like

Jaaa wat leuk, haha ik ben met elk biertje blij, misschien een streekbiertje bij jou uit de buurt? Kleine waxine kaarsjes zijn meer mijn ding ipv de lange diner kaarsen. Ik ben al snel tevreden met spulletjes.

Veel plezier met uitzoeken.

Ah Santa, leuk om van je te horen! Ik ga even nadenken voor dingen op reis/avontuur, wat ik wel al kon bedenken is bijvoorbeeld een paspoorthoesje.
Mijn volgend creatief werkje word waarschijnlijk een pakket waar alles in zit dus ik denk niet dat ik specifiek daarbij iets nodig heb.
Ik vind veel lekkernijen lekker (weinig wat ik niet lust). Qua verzorging ben ik niet een type qua veel poespas ben best simpel. Qua lezen vind ik Young adult, 7 zussen heb ik allemaal gelezen, romans zoals Nicholas Sparks etc leuk (thrillers soms ook maar niet te eng :laughing:) tijdschriften ben ik niet echt van…
En iets voor in huis, ik wil graag een bad misschien kan je dat regelen :smirk:
Verder maakt het mij totaal niet uit allemaal of als je mogelijk denkt dat ik iets leuk vind kan je dat ook doen ik hoef niet dingen te krijgen specifiek die ik opnoem maar meer richtingen!
En ik hou trouwens van de kringloop/duurzaamheid dus 2e hands is ook altijd een optie.

Lieve @Duchess

Toen Santa jouw lootje zag was ze erg enthousiast, jouw collage laat goed zien wat bij je past! Een van Santa’s favoriete taken is een super leuk pakketje voor jou maken.

Santa heeft al een aantal cadeautjes uit verschillende zaken, maar is nog op zoek naar iets anders om jou blij te maken :gift:! Santa vroeg zich dan ook af, welke snacks hij jou het beste gaf? Je gaf aan dat hartige snacks jou bekoren, welke snacks je het liefst eet is iets wat Santa graag wil horen! Santa is vastberaden en wil graag weten; houd je ook van snoep of chocolade :cupcake::chocolate_bar:?

Liefs X je Santa🎅🏽

1 like

Lieve Santa,

Wat leuk dat ik een berichtje van jou ontvang! Ik vertel je heel graag naar welke snacks ik het meest verlang. Eerlijk gezegd ben ik een echte snoepkont en eet ik het liefst aan allerlei lekkers mijn buik rond. Snoepjes, chocola, chips of (peper)nootjes; het gaat er bij mij beter in dan belegde broodjes. Voel je daarom vrij om mij te verrassen met iets lekkers van jouw keuze en mijn dank is reuze.

Het enige dat ik echt liever niet vind in een envelop is Engelse drop. Verder ben ik sowieso al blij met de moeite die je neemt voor een pakketje voor mij! :ribbon:

Lieve @Girlpower,

Santa wilde je laten weten,
dat ik jou niet ben vergeten.
Je wensen waren heel duidelijk voor mij,
en met het uiteindelijke pakje maak ik je vast heel blij!
Ik moet nog een laatste winkel in,
maar ik raakte vanmorgen zo verregend als een zeemeermin :wink:

Liefs
Je Santa

1 like

Super!

Ben benieuwd, naar je pakketje :slight_smile:

Beste Santa,

Excuses voor mijn late reactie!

Dit zijn de spelletjes die ik al in mijn bezit heb:
Set
Shit happens
Treelings
Muse
Happy harvest
Ohanami
Secret santa
Machiavelli
Boon to be wild
Exploding kittens
Battle kittens
Catan: het snelle kaartspel

Ik hoop dat dit een beetje een idee geeft wat ik leuk vind. Ik hou vooral van wat simpelere spellen, die ik makkelijk met vrienden kan spelen.

@Chesirecat

Vraagje,

De huidige bewoners houden van blauw
Maar welke kleur in huis wordt het voor jou?

Xx santa

Lieve @Jeccat

Je bent begonnen met borduren,
daarmee maak je wat figuren.
Ook gebruik je materialen,
Wat kan ik voor je halen?
Dan zal ik je wat opsturen.

In je huis hou je van lekkere geuren,
Welke zou je graag willen bespeuren?
Iets warm voor de huismus?
Of toch liever citrus?
Dan zal ik dat in je pakketje pleuren.

Veel liefs,

Santa

Hoi Santa! Onze kleuren worden een combinatie van zwart en mosgroen.

Hi Santa!

Met borduren ben ik inderdaad pas net begonnen.
Daardoor heb ik nog amper garen en stoffen voor me gewonnen.
Wees dus niet bang voor gezeur
Je maakt mij blij met elke vorm en kleur.
Een andere optie is een borduurpakket.
Die zijn er soms ook voor een kleiner budget.
Ik weet nog niet waar je al hebt gegluurd,
Maar misschien heb je iets aan irisborduurt(.nl)

Geurkaarsen vind ik helemaal top.
Alleen citrus en lavendel vind ik een flop.
Ik hou wel van warme herfstgeuren, appel, linnen en kaneel.
Daarvan heb ik er nooit teveel.

1 like

Lieve @Quinoa,

Jouw Santa kwam wat later op gang,
maar geen zorgen, wees niet bang,
eenmaal begonnen ben ik niet meer te stoppen,
vandaar dat ik me hier nog even meld met wat vragen, ik wil tenslotte niet floppen.

Je bent op zoek naar warme sokken,
welke maat passen je voeten in zonder te moeten knokken?

Uit je verhaal begrijp ik ook dat je graag leest,
welk genre trekt je het meest?
Zijn er misschien nog boeken die je graag hebben wil,
of vind je een verrassing ook wel chill?

Omdat Santa zelf alles behalve creatief is,
heb je nog speciale wensen op dit gebied voordat ik me vergis?

Goed, ik ga het hier voor nu bij laten,
verheug je maar vast op de resultaten!

Liefs, Santa.

Lieve santa,

Leuk om van je te horen,
Sokken in maat 39-40 zullen mijn voeten zeker bekoren.

Qua boeken ben ik niet heel selectief,
Historische romans, fantasy en chicklits heb ik allemaal even lief.
Een verrassing stel ik ook zeer op prijs,
Maar van dikke literaire pillen word ik grijs.

Op het creatieve vlak ben ik gaan kijken tussen mijn patronen,
Dit konijntje wil ik bijvoorbeeld volgend jaar gaan tonen.
Als je daar leuke wol of oogjes voor vindt,
dan ben ik zo blij als een kind.
Verder ben ik nog op zoek naar een patroon voor een leuke trui,
dan heb ik weer wat te doen in mijn fauteuil
Maar voel je niet bedrukt,
als dat niet lukt.
Ik ben met alle cadeautjes verrukt.

Beste @MACdonalds,

Bij dezen, een teken van leven, die deze Santa jou wil geven.
Wees gerust, hij is al aan het shoppen naar hartenlust

Santa is je erg dankbaar voor de info die jij gaf
Cadeautjes bedenken voor jou vind hij dan ook zeker geen straf
Toch blijft er net als cavia’s toch wat knagen, vandaar de volgende vragen

Santa vernam dat jij veel zware dingen aan het liften bent
Dit is iets wat deze oude man toch totaal niet herkent.
Zijn er attributen waarmee Santa jouw kan verblijden?
Of kan hij deze hoek van jouw interesses beter vermijden?

Waar maak ik MACdonalds nou echt blij mee?
Iets om mee te schilderen, iets om mee te plannen of het liefst alle twee?
Wat voor speciaalbier wekt jouw interesse? Of toch liever een wijntje om de dorst te lessen?
Wat voor kleuren sparken joy?
De kleuren op jouw collage, of vind je ook nog andere tinten mooi?
Is er een edelsteen die goed bij jou past?
Of word je liever door Santa’s creativiteit verrast?
Wat is jouw teken van de dierenriem?
Of denk je: joh, astrologie, dat vind ik zo’n bullshit. Ook helemaal priem

Als laatste vroeg Santa zich nog af
of een mooie vondst uit de kringloop jou ook bekoren mag.
Hij vond al een van jouw interesses voor bijna niets
Maar misschien vind je dat maar mwa, dat is ook weer zoiets.

Nou, lieve meid, het hemd is van je lijf
Santa heeft trek en heeft door jouw username zomaar ineens zin in een rondje door de Mcdrive.
Zou dat wel mogen met mijn slee?
Ach, hoe dan ook, tabee!

Wooooww santa jouw rijm hier is al langer (en beter?) dan het gedicht wat de meesten zullen schrijven voor hun lootje :smiley: Love het gedicht trouwens al haha, ik reageer alleen even in niet-rijm :sweat_smile:

Wat betreft het liften (dat doe jij al met de cadeautjes santa) ben ik net een beetje begonnen met het trainen met losse gewichten, deadlifts en alles dus ik ben zelf ook een beetje zoekende wat ik nodig heb haha. Maar denk dat de meeste dingen al een beetje buiten budget zijn helaas.

Ik ben graag bezig in mijn planner, dus leuke stickers (in een bepaald thema ofzo) zijn meer dan welkom. Ik gebruik zelf graag van die half doorzichtige washi stickers die via een bepaalde chinese webshop veel te vinden zijn. Samen met wat washi tape probeer ik dan elke week een beetje leuk te maken (bedenk me net dat ik nog wel eens wat voorbeelden heb geplaatst in het planner / bullet journal topic).

Speciaalbiertjes houd ik heel erg van, houd van tripel, donker, blond, whiskey infused, bijna alles wel behalve IPA. Misschien leuk om één uit jouw streek te krijgen oid!

En zeg conmari, met je joy sparken, ‘mijn kleuren’ zijn wel een beetje de natuurtinten en zwart. Mijn stijl in huis is denk ik een beetje industrieel met warm houten kleuren en groen te noemen. Eigenlijk dus alleen het plantenplaatje in mijn collage hahaha

Ik heb hieronder even een plaatje gezet van de edelstenen die ik heb, ik kies niet per se de edelstenen die goed bij mij passen maar die ik er mooi uit vind zien :smiley:

En verder laat ik me heel graag verrassen! Super leuk om iets van je te horen Santa!

edit: love kringloop met de leuke vondsten!