He shit, daar gaat ons plan
Jaaa, leuk! Ik doe mee!
Is dit niet aan de late kant? De post zal het dan al druk hebben
Aah super leuk! Ik wil ook graag meedoen maar voor mij zal het waarschijnlijk ook 2019 worden. Ik ben nu al benieuwd naar de collages en cadeautjes!
Maar het is een deadline hé. Dus het liefst eerder natuurlijk . Maar nog niks is definitief nu hé!!
Ik denk dat het vorig jaar ook zo iets was? Komt meestal wel goed toch
Oke, dan hou ik hierbij op met meedenken, haha. Ik denk dat het wel goed komt inderdaad.
Goed idee haha
Jammer dat het niet mag van de grote forum-bazen. Maar we komen er met nuttige posts vast ook wel!
Edit: weg, dacht dat het over de 50 posts ging
De inschrijfdeadline is pas over een tijdje dus je hebt nog even!
Ik vind het ook absoluut begrijpelijk dat dat limiet gesteld is hoor, het was gewoon een grapje dat we met de mensen die nog niet aan het limiet zitten de boel zouden gaan volspammen, dat gaan we uiteraard niet doen.
Er is absoluut nog genoeg tijd om aan het gevraagde aantal posts te komen en dat kan gewoon op een nuttige manier met normale posts
Fijn! ️:heart:️
Ik vind het spannend maar voel me hier heel erg op mijn gemak. Dus ik wil denk ik ook wel meedoen!
Super leuk dat je dit wilt organiseren! Ik doe graag mee!
Zijn er verder nog mensen die willen helpen? Ik ga er morgen naar kijken!
Ik ook! Ben alleen nog wel bezig met de 200posts
Als er niet genoeg hulp is, wil ik altijd helpen! (Ik wil me alleen niet te veel vast zetten aan iedere dag er mee bezig moeten zijn, omdat ik niet kan garanderen dat het me i.v.m. werk iedere dag lukt).
Vanmiddag komt er een volgend topic online!