Secret Santa 2018

He shit, daar gaat ons plan

1 like

Ja ik doe mee!
Ik heb er vertrouwen in @anon98052296 met jou dat het deze keer doorgaat :grin:

1 like

Jaaa, leuk! Ik doe mee!

1 like

Is dit niet aan de late kant? De post zal het dan al druk hebben

1 like

Aah super leuk! Ik wil ook graag meedoen maar voor mij zal het waarschijnlijk ook 2019 worden. Ik ben nu al benieuwd naar de collages en cadeautjes!

1 like

Maar het is een deadline hé. Dus het liefst eerder natuurlijk :blush:. Maar nog niks is definitief nu hé!!

1 like

Ik denk dat het vorig jaar ook zo iets was? Komt meestal wel goed toch :blush:

2 likes

Oke, dan hou ik hierbij op met meedenken, haha. Ik denk dat het wel goed komt inderdaad.

1 like

Goed idee haha

Jammer dat het niet mag van de grote forum-bazen. Maar we komen er met nuttige posts vast ook wel!

2 likes

Edit: weg, dacht dat het over de 50 posts ging

1 like

De inschrijfdeadline is pas over een tijdje dus je hebt nog even!

Ik vind het ook absoluut begrijpelijk dat dat limiet gesteld is hoor, het was gewoon een grapje dat we met de mensen die nog niet aan het limiet zitten de boel zouden gaan volspammen, dat gaan we uiteraard niet doen.

Er is absoluut nog genoeg tijd om aan het gevraagde aantal posts te komen en dat kan gewoon op een nuttige manier met normale posts :slight_smile:

5 likes

Fijn! :heart:️:heart:️

Ik vind het spannend maar voel me hier heel erg op mijn gemak. Dus ik wil denk ik ook wel meedoen!

5 likes

Super leuk dat je dit wilt organiseren! Ik doe graag mee!

1 like

Zijn er verder nog mensen die willen helpen? Ik ga er morgen naar kijken!

Ik ook! Ben alleen nog wel bezig met de 200posts :joy:

1 like

Als er niet genoeg hulp is, wil ik altijd helpen! (Ik wil me alleen niet te veel vast zetten aan iedere dag er mee bezig moeten zijn, omdat ik niet kan garanderen dat het me i.v.m. werk iedere dag lukt).

1 like

Vanmiddag komt er een volgend topic online!

8 likes