Secret Santa 2018

Hoi meiden!
Hierbij een topic voor het peilen van interesse voor een Secret Santa editie deze winter. Exacte regels heb ik nog niet over nagedacht, maar ik denk dat het verstandig is als we een minimum van 200 posts aanhouden. Ik zoek ook nog 1 of 2 meiden die zin hebben om mij te helpen met organiseren. Ik zal dit topic een week laten staan (tot 5 oktober dus) en dan kunnen we daarna beginnen met de rest, haha. Als je me wilt helpen met organiseren, stuur me dan ook even een berichtje of je het bijvoorbeeld al vaker hebt gedaan of ervaring hebt met andere exchanges. Het kost tijdens de santa periode 10 minuten per dag en Ă©Ă©n keer per week ongeveer een uurtje, maar dat komt allemaal wel goed hoop ik!

• Ik doe mee
  • Ik doe niet mee

0 stemmers

• Ik wil meehelpen
  • Ik wil niet meehelpen

0 stemmers

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik!
Liefs Linus

3 likes

Leuk idee! I’m in. Kan ik me nu al verheugen op kerst :upside_down_face::tada:

2 likes

Zijn er nog regels om mee te doen? Aangezien ik de vorige keer niet mee mocht doen :sob:

1 like

Daar heb ik nog niet over nagedacht, maar ik vind minimaal 200 posts wel een goede ondergrens. Verdere regels zou ik nog over moeten sparren met meiden die mij willen helpen. Maar wat voor regels ben je ‘bang’ over?

Aah ok! Ik denk dat het vorige jaar ook met de minimum posts te maken had, dus dat wilde ik even weten.

1 like

Lijkt mij leuk! maar ik heb nog lang geen 200 posts :see_no_evil:

Vorig jaar ook mee gedaan. Was erg leuk alleen helaas liep het toen iets minder leuk af.
Ga er nog even over denken!

1 like

Klopt de persoon die alles organiseerde liet ineens weinig van zich horen en heeft zelf het geld gestort op een eigen gekozen doel geloof ik. Erg vreemd was dat toen want veel wilden het wel overnemen van haar dacht ik!

Wil je dit berichtje verwijderen? Ik vind het niet nodig om dit weer naar boven te halen.

7 likes

Ik moet nog even doorposten tot de 200 posts maar aangezien ik volgens mij alle jaren op EGF mee gedaan heb, wil ik deze editie uiteraard niet overslaan!

1 like

Ik heb op egf er nooit aan mee gedaan, alleen voorbij zien komen. Ik weet dus niet wat het precies inhoud, maar vond het er wel altijd gezellig ofzo uitzien als ik er iets over las. Heeft iemand zin om uit te leggen wat het precies inhoud?

1 like

We trekken lootjes en je maakt een leuk sinterklaascadeautje klaar voor een ander ff-lid! Met een gedichtje of leuke brief en leuk ingepakt, ter waarde van 15 euro. Om er achter te komen wat je lootje leuk vindt maakt iedereen een collage. Dat is het!

3 likes

Dankje! Ik ga er even over nadenken.

1 like

Aaaah ik heb altijd mee zitten lezen in de topics op het EGF alleen nooit mee gedaan omdat ik mezelf er niet ‘tussen vond passen’.

Zou nu dus wel heel graag mee willen doen want op dit forum heb ik dat gevoel niet. Ik voel me een echte FF’er. :dancer:
Alleen eerst wat meer posten dus.

8 likes

Ik doe mee, maar kom wel uit België (mssn handig om te weten ivm de verzendkosten Enzo)

2 likes

Ik wil ook weer meedoen :smiley: Hopelijk komen we tot een Belgenpoel!

3 likes

@Kryptonite en @Maestoso Herkenbaar, ook! Maar je maakt ook een soort moodboard Ă©n verlanglijstje over jezelf. Ik heb toen in m’n eerste jaar hier echt een heel leuk en persoonlijk pakket gekregen, hoewel ik er echt nog niet zo lang zat en niet frequent meepostte. Dus laat dat je niet tegenhouden :blush:

8 likes

Ik wilde op het egf altijd meedoen maar kwam telkens niet goed uit en hier op het “nieuwe” forum heb ik nog lang niet genoeg posts dus ik wacht wel tot de paaseditie. Veel plezier iedereen!

1 like

Ik twijfel elke editie en elke keer “durf” ik niet ofzo

3 likes

Ik twijfel
 ik zit ook in een ander groepje waarmee ik iets soortgelijks doe, even kijken hoe ik tegen die tijd budget- en tijdtechnisch zit.