Secret Santa 2018

Ik doe dit jaar wel mee. Ik doe elders altijd mee en daar gaat het altijd goed en is de uitpak thread 1 groot feest. :smiley:

1 like

Ik zou ook wel mee willen doen, maar haal de 200 misschien volgend jaar. Dus in 2019 ben ik ook van de partij :wink:

1 like

Ik doe ook mee! Hier voel ik me een stuk meer thuis, en is het meedoen minder eng.

3 likes

Het lijkt me eigenlijk wel leuk! En ik ben blij dat er dan lijstjes e.d. worden geplaatst, anders ben ik weer bang dat ik mijn pakketje niet leuk genoeg maak. :stuck_out_tongue:

3 likes

leuk! op egf ook een keer meegedaan en dat was fun.

kan iemand een indicatie geven wat ongeveer de deadline voor het versturen is? want ik ben druk in dec dus dan kan ik even bedenken of ik er voldoende tijd voor vrij kan maken, wil wel met wat leuks aan komen zetten uiteraard!

1 like

Leuk, ik doe weer graag mee! Heb wel gestemd op ā€˜ik help niet met organiserenā€™ en voel me daar lullig overā€¦ maar geloof me dat is beter voor iedereen haha.

Zit voorlopig nog niet aan de 200 posts maar ik weet niet hoe streng dat is / wordt @anon98052296?

1 like

Ik wil 200 wel echt aanhouden als grens eigenlijk

Deadline voor versturen zal rond, pak hem beet, maandag 17 december zijn?

Ook als je al jarenlang meedoet?
Zo ja dan moet ik of als een dolle gaan posten of me toch terugtrekkenā€¦

top, thanks!

Vind ik lastig. Ik ken jou en ik denk dat meer meiden jou kennen maar ik kan geen 20 uitzonderingen gaan maken natuurlijk. Maar je hebt nog even om te posten hƩ :blush:

Ik wil ook graag een keertje meedoen. In het kader van nieuwe dingen proberen.

1 like

Is ook deels mijn schuld, dus ik heb mijn post aangepast

Ik doe ook al jaren mee maar zit nu ook nog niet aan de benodigde aantal posts.

Zullen wij gewoon ergens een gesprek gaan voeren in een topic, zijn we zo aan de 200 berichten :wink:

5 likes

Dat is zeker de bedoeling, maar dat ligt uiteraard aan het aantal Vlaamse aanmeldingen. Dit is slechts een interessetopic, nog geen aanmeldtopic, dus om dat soort dingen hoeven we ons nog niet druk te maken!

Hahaha ja is goed!

grapje toch?

1 like

Ja tuurlijk! Ik ga geen topics vervuilen met poep, beloofd!

2 likes

just checking :yum:

1 like

Ik wil ook meedoen als er genoeg Belgen zijn!

2 likes