Scriptie schrijven

Ik heb een 8,5 voor mijn thesis gehaaaaaald! :tada::tada::tada:

21 likes

Wauw! Gefeliciteerd! En zo snel terug! :scream:

1 like

Ahh wat netjes en wat goed!!! :two_hearts:

1 like

Ja, bizar hè? Komt doordat al die docenten bijna op vakantie gaan, maar dit is wel heel snel.

Super gedaan! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd, heel goed gedaan!! :partying_face::partying_face:

1 like

Wauw zo hoog ook, mag je trots op zijn! Gefeliciteerd :tada:

1 like

Dankje. Wanneer hoor jij iets? Is al even geleden toch, dat je hem hebt ingeleverd?

@NewBlood En hoe gaat het bij jou? Ik heb even teruggezocht in dit topic, maar kon niet vinden of je hem nu al hebt ingeleverd of niet. Ben wel benieuwd namelijk :slight_smile:

@Ivory Nog iets gehad aan mijn tips? Hoop dat het je lukt om hem deze week helemaal naar je zin en af te maken :slight_smile:

Klopt! Ik heb pas volgende week mijn verdediging, hoor dan of ik heb hem gehaald of niet + cijfer. Zit dus een maand tussen inleveren en verdedigen. Dus zit nog even in spanning

Oh wat een spanning! Dus je bent nu druk met de voorbereiding van je verdediging of niet? Wat rot zeg, dat je het dan pas hoort. Meestal is zo’n verdediging toch vooral iets symbolisch. Heel veel succes volgende week!!!

Ja ik heb er zeker iets aan gehad! Ik heb de laatste feedback van mijn begeleider gehad en er is nog wel werk aan de winkel, maar het komt hopelijk goed!

Wauw!! Wat super goed joh, gefeliciteerd!

1 like

Ik volg nog een honours programma en die verdediging is eerst, dus was/ben daar nog mee bezig. Vanaf morgen ga ik mij richten op mijn afstudeerverdediging!
Dankjewel!

1 like

Wooow wat goed, gefeliciteerd! En ook knap dat je het gered hebt tegelijkertijd met je stage :tada:

Ik heb m’n scriptie vandaag ingeleverd dus nu :crossed_fingers:

2 likes

Ohhh jij wilde ook per se een bepaald cijfer om cum laude te slagen, toch? Ik ga voor je duimen :slight_smile:

Edit: even teruggezocht, maar dat bleek toch iemand anders :grimacing: Ga ik alsnog duimen voor een goed cijfer natuurlijk!

Haha nee dat was ik niet, die hoop heb ik lang geleden opgegeven. Maar thanks!

Net even een mental break down gehad en lopen janken op de wc van de VU
Lucht wel op haha

Awh :frowning: moet je nog lang?

Pff ik begin nu wel zenuwachtig voor m’n cijfer te worden. Ik heb het vorige week maandag ingeleverd en ik wil een 8 om cum laude af te studeren, maar ik weet dat m’n tweede lezer super streng is. Ik denk niet dat het gaat lukken, maar dat zou echt zonde zijn want ik sta nu wel gewoon een 8 voor m’n vakken. Ik wil dat ze opschietennnn

Ja ik wil de final draft op 15 aug inleveren

Ik zit vast op m’n analyse, ik weet precies wat ik moet doen, maar als ik hem run krijg ik resultaten die niet kúnnen kloppen

Wat vervelend! Op mijn universiteit (Leiden) is er een mogelijkheid om bij zo’n scriptiepunt om informatie te vragen, misschien dat dat een idee is als dat kan? Of anders je begeleider mailen?