Scriptie schrijven

Het is gebeurd, ik ben klaar! 2 dagen voor de deadline. Enkel nog een catchy titel verzinnen en it’s done

7 likes

Oh oeps, ik zie het nu pas!

en

und

18 likes

Hahahahahahaha

Het rijmt nog ook! Zo geweldig!

Hahaha zo leuk

Aaah wat fijn dat jullie klaar zijn! Nu wachten op de uitslag en nog de verdediging zeker? Spannend!

Ik kreeg vorige week dus negatief advies. Vandaag om de tafel gezeten met mijn begeleider en moet ongeveer 80% opnieuw schrijven. Daarnet een klein hoofdstukje opgestuurd, hopelijk wil ze mij nog één keer feedback geven zodat ik weet of het nu wel goed gaat…

Over twee weken de deadline, wordt pittig maar als dit hoofdstuk even wordt goedgekeurd kan ik dag en nacht doorwerken :muscle:

haha ik wil ooook (mijn deadline was gisteren) :grin:

6 likes

Haha zo jammer dat we hier geen handtekening mogen, anders had ik dit erin gezet. Je hebt echt talent, maak je eigen glitterplaatjes topic aan :smiley:

Nou is het gewoon een generator omdat ik te lui ben met photoshop :wink: Maar dankje.

Haha ja met talent doelde ik vooral op het bedenken van de teksten hahahah

1 like

Hahaha zo leuk

Lekker bezig allemaal! Ik ben letterlijk de hele dag al klaar maar ik moet nog steeds een titel verzinnen? Ugh, ik weet gewoon niks leuks

Plak anders hier je onderzoeksvraag of samenvatting en haal het straks weg. Misschien kunnen we meedenken. Is er ook niet een bepaald citaat dat geschikt zou zijn als (onder)titel? Zo kwam ik aan mijn scriptietitel.

1 like

Lief! M’n ondertitel is -weg-

Is er ook geen citaat die een beetje de lading dekt van je onderwerp als geheel / representatief is voor het onderzoek als geheel. Of juist (zins)speelt op je onderwerp of iets zegt over iets dat typisch voor modern schotse literatuur is?

Ik deed een narratief onderzoek naar ideologiekritiek in romans over Europa en heb toen gewoon 1 zinnetje uit 1 van de romans gepikt wat eigenlijk ook een beetje overeen kwam met mijn algemene conclusie.(Om maar een voorbeeld te geven.)

Ja, zoiets ben ik inderdaad naar op zoek maar kwam er nog niet echt uit. Ik heb nu een vrij neutrale phrase gevonden waarin meerdere aspecten die ik bespreek naar voren komen dus ik denk dat dat hem maar moet worden! Dankjewel voor het meedenken! :blush:

2 likes

Nou, hij is ingeleverd! Zooo wat een fijn gevoel zeg!

4 likes

5 likes