Scriptie schrijven

ok chill :smiley: ik ga het onthouden

Als ik morgen iets zou doorsturen, zou het dan mogelijk zijn om voor of op 4 juni het resultaat te weten? Als het niet teveel last is voor jou natuurlijk!
Ik kan de 25 euro wel goed gebruiken voor andere dingen :sweat_smile:

1 like

Nee, kost mij zelf maar 1 minuut tijd en het duurt dan ongeveer 10 minuten voordat Ephorus klaar is :slight_smile: Stuur maar op!

@tuula Sorry, als ik had geweten dat dit veel gedaan werd door studenten had ik het natuurlijk al veel eerder aan geboden!

1 like

Oh nee joh, geeft niks! Ik wilde die controle zelf hebben en vond dit bedrag het waard. Mijn stagebedrijf neemt alle drukkosten op zich dus als die hele scriptie me alleen ā‚¬25 kostā€¦

Ik heb 'm zojuist echt ingeleverd. Waaah. Nu hopen op een GO! Ik was er afgelopen week nog een beetje onzeker over, ik vind dit oprecht niet mā€™n beste werk ooit. Ik heb wel echt iets waardevols opgeleverd voor mijn stagebedrijf, maar de vertaling naar het verslagā€¦ tja. Maar ik hoop/denk dat het wel voldoende is.

1 like

Ook in het weekend beschikbaar? :smirk:

Oeh, hier wil ik ook wel gebruik van maken als dat kan!! Ik heb mijn scriptie in principe af (wacht alleen nog op goedkeuring van mn 2e begeleider), en moet het woensdag inleveren! Zou je daar nog tijd voor hebben?

1 like

Stuur maar door allemaal, doe ik het maandag!

Ik moet hem maandag inleveren, toch bedankt voor je aanbod!

Ik heb voor mijn scriptie wat interviews gedaan samen met een studiegenoot en bij de meeste interviews heb ik de aantekeningen (heel netjes) gemaakt. En hij heeft aantekeningen gemaakt tijdens 1 interview en ik kan er echt niks van maken, echt lekker kut want ik heb de informatie wel nodig :frowning:

ik dacht dat ik bijna klaar was maar er komen steeds maar dingen bij die ik nog moet doen en waar ik niet aan gedacht had. Wordt nog nachtwerk de komende dagen

Ik moet nog mijn conclusies en aanbevelingen schrijven, vrijdag is de deadline voor mijn conceptversie. Maar mijn hoofd voelt echt als pudding vandaag en heb inderdaad ook steeds dat ik denk oh ja, dit moet ik nog even opzoeken, dat moet ik nog aanvullen, hier moet ik aan denken. Ik zit er zo middenin dat ik niet even afstand kan nemen en het geheel even helder kan overzien. Heel irritant, want ik denk dat ik sommige dingen best nog beter kan formuleren of kan aanpassen maar ik zie het allemaal even niet.

Nog 11 uur en 50 minuten te gaan tot mijn deadline.

1 like

Succes!
En als je nu / straks een golf van wanhopige paniek voelt, je bent niet de enige haha, na vandaag is het iig voorbij! Je kan het!

1 like

Succes allemaal! Vergeet niet dat je altijd zult denken dat het beter kan. Maar er is geen objectieve 100%, jouw 80% is misschien voor iemand anders 100% (of juist 60%). Houd het beoordelingsformulier ernaast en probeer daar in ieder geval een voldoende op te scoren. Verder ben je vaak veel strenger voor jezelf dan nodig.

2 likes

Helaas moet ik twee scripties schrijven, dus mag morgen rustig verder met mijn tweede scriptie hahahah. Maaaaar dan is deze eerste wel af gelukkig. Mā€™n motivatie is alleen nergens te vinden. Moet nog 1 hoofdstuk typenā€¦

Ik merk dat ik vandaag minder motivatie heb en daarom niet zoveel gedaan krijg ik als dat ik zou willen. Dus ga nu maar proberen om al mā€™n apparaten op vliegtuigstand te zetten en te knallen tot het avondeten. Nog even doorbikkelen.

Haha ja dat had ik gelezen. Maar die deadline is in november toch? Dus dan kan je in ieder geval iets rustiger aan doen hopelijk!

Jaa klopt! Na vandaag eerst even op adem komen haha.

Succes iedereen met deadlines deze week! :star2: Ik moet vrijdag mā€™n conceptversie inleveren en heb er vandaag de hele dag aan gezeten, ik ben he-le-maal gaar. Zo blij als het klaar is.

Ingeleverd! Yesssss. Had ineens de smaak te pakken, dus heb 'm snel afgetikt en ingeleverd. Ben niet zo van het 100 keer nalezen op mogelijke foutjes hahaha.

7 likes