Schrijfwarentopic

Geïnspireerd door dit topic ging ik verder zoeken naar ‘de beste pen’ en toen kwam ik dit artikel uit 2018 tegen. Heb nu de Schneider Slider Memo XB gekocht.

4 likes

Die staat bij mij ook nog op het lijstje, ben er heel benieuwd naar!

1 like

Ja ben ook benieuwd. Ik heb nogal een ‘slordig’ handschrift en een pen die goed in de hand ligt en soepel over het papier glijdt (meestal met een wat dikkere punt) helpt bij mij om het allemaal een beetje leesbaar te houden. :sweat_smile:

1 like

Dankzij jullie vandaag 2 vulpennen, vullingen en een nieuw notitieboek/bujo gekocht. Er liggen nog maar 4 nieuwe, ongebruikte in de kast dus dat was ook hard nodig…

11 likes

22 likes

Nu willen we natuurlijk wel een shoplog!

2 likes

Hier het tegenovergestelde. Ik ben IT’er en word door collega’s aangekeken alsof ik een holbewoner ben als ik een pen en notitieboek gebruik. 🥲

3 likes

Is dit Lorjé in Utrecht?

1 like

Haha ja dit klopt! Ik voel me daar altijd een beetje shifty, zeker als ik naar de bovenverdieping ga of naar de dure vulpennen sta te loeren, gewoon vanwege de eigenaar.

OMG hahaha

Hahahaha ten derde bied ik graag MIJN diensten aan

2 likes

Ik ga dit weekend een rondje leuke boekhandels in de buurt doen om te kijken of ik wat van de tips van hier kan vinden.

1 like

Wat is dit voor schrijfsel?

Niet van Bram hoor! Zoon van z’n broer staat daar aan het roer.

1 like

Dit is m’n dagelijkse stash. Ik ben docent vo, dus kan de belachelijke hoeveelheid verantwoorden.

9 likes

Ik heb beide setjes.

2 likes

Ik had wat Posca pennen besteld (ik beschilder sinds een tijdje stenen) en kreeg er nog 2 van die gele ondingen bij. :sweat_smile:

6 likes

Al binnen! Ik had besteld bij 24papershop, het boekje (wat veel dikker is dan ik had verwacht) was heel leuk verpakt in supermooi papier!

8 likes

Deze:

Vind de zwarte punt zo mooi!

Whahaha deze review. Simpele oplossing, even je pagina’s föhnen :joy: :joy:

3 likes